11 stabilimenti alimentari citati in u Sud di Lione in u ghjugnu

Sta conversazione hè moderata secondu e regule di a cumunità di USA TODAY.Per piacè leghje e regule prima di unisce à a discussione.

L'ispettori di i ristoranti visitanu i ristoranti per assicurà e cundizioni sicure relative à a manipulazione è a cucina di l'alimentu.(Fotografia: Peopleimages, Getty Images)

A Divisione di Salute di u Contea di Oakland in uttrovi hà inspeccionatu parechje decine di stabilimenti di l'area di u Sud di Lione chì servenu l'alimentariu à u publicu è hà citatu 11 per violazione di e disposizioni di priorità di u Michigan Modified Food Code.

L'articuli prioritari, cum'è a temperatura di rinfrescante curretta è i metudi di almacenamentu di l'alimentu adattati, aiutanu à prevene e malatie di l'alimentariu.Viulazioni di priorità sò a più seria di l'infrazioni di u Codice Alimentariu Modificatu Michigan.

Hometown Life elenca i stabilimenti lucali chì anu subitu violazioni di priorità durante l'ispezioni mensili di rutina di ristorante, inseme cù l'azzioni chì anu fattu per risolve u prublema.Eccu a lista di ghjugnu:

1. Diversi cibi potenzialmente periculosi in una stazione d'attesa di trè porte chì mantenenu trà 48 è 52 gradi F, pusatu in cooler duie ore è mezza prima, per persona in carica.L'articuli includenu parechji vistimenti fatti in facilità, tazzi di cuntrollu di porzione di furmagliu crema, hummus è crema agria, crema battuta, latte è crema di caffè marcati cum'è "mantene in frigorifero".A temperatura di l'aria ambientale di u cooler noteu osservatu à 50 gradi F. A persona in carica pusò l'articuli nutati in i bagni di ghiaccio è in un cooler walk-in per rinfriscà rapidamente per mantene à 41 gradi F è sottu in duie ore.

1. Cuntainer di travagliu di ova cruda di cunchiglia almacenata direttamente à fiancu à i cuntenituri di verdura in una porzione accessibile di un cooler à carica superiore nantu à a linea di cucina;Un grande saccu di carotte guardatu direttamente accantu à scatuli di pollo crudu in un frigorifero walk-in.L'incaricatu hà spustatu è guardatu tutti i prudutti d'animali crudi sottu è alluntanati da tutti l'alimenti pronti à manghjà, disposti secondu a temperatura finale di coccia.

2. A linea di drenu da a macchina di ghiaccio vicinu à un lavamanu à trè compartimenti osservatu appesu direttamente à u drenu di u pianu senza un intervallu d'aria.A persona in carica si trasfirìu è assicurò a linea di drenu in l'altitudine per furnisce un intervallu d'aria di almenu un inch trà a fine di a linea di drenaje è u rim di inundazione di u drenu di u pianu assuciatu.

3. Stabilimentu osservatu utilizendu bleach "splashless" di marca Clorox in un secchio di pannu bagnatu situatu vicinu à a porta battente di a cucina.A buttiglia ùn portava micca un numeru di registrazione EPA è l'istruzzioni di u fabricatore dichjaranu chì u bleach nutatu ùn deve esse usatu per a sanitizazione.A persona incaricata hà scartatu a soluzione di disinfettante esistente è hà furnitu un disinfettante appruvatu per l'usu in i secchi di stoffa bagnata di a stallazione.

1. L'ova cruda sò stati nutati chì sò stati cullucati vicinu è sopra à e fragole in a portata in cooler à a linea principale;U cuntainer di fagioli hè statu nutatu guardatu accantu à i pani crudi in u cooler walk-in.L'operatore hà dispostu l'alimenti in modu chì i prudutti d'animali crudi sò almacenati sottu è luntanu da l'alimenti pronti à manghjà è i prudutti d'animali crudi sò almacenati secondu a so temperatura finale di coccia.

2. A) I seguenti articuli alimentari potenzialmente periculosi sò stati nutati chì mantenenu à temperature trà 46F è 48F per più di quattru ore in u grande cooler à a stazione di pesu:

B) Diversi cuntenituri di a mità è a mità sò stati nutati guardati nantu à u ghjacciu è esse tenuti à 68F per più di quattru ore.

3. Per persona in carica, l'utensili per usi custanti (cuttelli è spatuli) nantu à a linea di l'alimentu principale sò solu lavati, lavati è sanitizzati à a fine di l'operazione.L'utensili sò stati lavati, lavati è sanitizzati.

4. Un liggeru hè statu nutatu guardatu sopra à a finestra di l'alimentariu à a linea principale.L'accenditore hè statu trasferitu in un locu chì hè sottu è luntanu da ogni superficia di cuntattu cù l'alimentariu è l'alimentariu.

1. E seguenti linee di drenaje osservate senza intervallu d'aria trà a fine di a linea di drenu è u rimulu di inundazione di u drenu di u pianu:

A persona in carica si trasfirìu è assicurava e duie linee di drenu noteu versu l'altu per furnisce un intervallu d'aria di almenu un inch trà l'estremità di e linee di drenaje è u bordu d'inundazione di i scarichi di u pavimentu assuciati.

1.Observed i seguenti passatu l 'usu di fabricazione da date in u front makeline reach-in cooler: A. 6/5 crema agria, B. 5/13 coleslaw.Oghje hè 6/7.A persona incaricata hà scartatu tutti l'articuli nutati.

1. L'impiigatu hà osservatu manighjà u pate di carne cruda macinata cù mani inguantate, pusendu patty nantu à a parrilla, poi ghjunghjenu à manighjà l'alimentu prontu à manghjà senza un cambiamentu di guanti intermedi è un passu di lavà a manu.Per l'istruzzioni sanitarie, l'impiigatu hà eliminatu i so guanti unicu, lavatu e mani, è hà purtatu guanti novi prima di cuntinuà à travaglià cù alimenti pronti à manghjà.

2. Scatola di strisce di pancetta cruda almacenata direttamente à fiancu à i cartoni di ova liquida pasteurizzata è pacchettu di strisce di bacon cottu in un cooler walk-in;Dui cartoni d'ova crude di cunchiglia almacenati direttamente nantu à a scatula di pollo crudu in un frigorifero.A persona in rispunsèvule hà spustatu è almacenatu tutti i prudutti d'animali crudi sottu è alluntanati da tutti l'alimenti pronti à manghjà, disposti secondu a so temperatura finale di coccia.

3. Sacchetti porzionati di pollo cottu à 47-50 gradi F, stacked high above fill line of container in top-loading section of cooler nearest friyers.L'articulu hè statu piazzatu in un cooler menu di duie ore prima, per persona in carica;Vestimentu di ranch chipotle fattu in facilità à 48 gradi F in un bagnu di ghiaccio pocu in l'esposizione per menu di duie ore, per persona in carica.A persona in carica pusò sacchetti di pollame in porzioni in un cooler per rinfriscà rapidamente per mantene à 41 gradi F è sottu, è a persona in carica hà mudificatu u bagnu di ghiaccio per rinfriscà rapidamente a salsa di chipotle ranch à 41 gradi F è sottu.

5. Dish machine osservatu cù una concentrazione di sanitizer di cloru di 10 ppm, per striscia di prova.Secchio di disinfettante di cloru in a macchina per i piatti osservatu viotu.A persona incaricata hà furnitu un novu bucket di disinfettante di cloru per l'usu in a macchina per i piatti è a macchina hà osservatu l'equipaggiu sanitizzante currettamente à una cuncentrazione di 50 ppm di cloru.

6. Dui strisce di cuntrollu di pesti chì cuntenenu dichlorvos posti sottu à u lavamanu in l'area di preparazione è sottu à u ghjacciu più vicinu à l'estremità interna di a barra.I spazii nutati ùn sò micca appruvati per l'usu di strisce di pesti, per e linee guida di u fabricatore.L'incaricatu hà scartatu strisce di pesti note.Vede u documentu furnitu à a visita OCHD per i lochi induve queste strisce ponu esse usate.

1. Evidenza osservata di un fallimentu passatu di a pompa di grinder situata in una zona grassy daretu à u stabilimentu di serviziu di alimentazione.A pompa di macinazione hè stata riparata secondu a lege u 31/05/2019 da Highland Treatment.

1. Un cuntinuu di salsa di curry chì cuntene a mità è a mità è un cuntinuu d'ova crude in un ghjacciu almacenatu in un ghjacciu cù a maiò parte di u ghjacciu fusu sò ognunu à 49F.Per u rispunsevule sò stati fora per trè ore è vinti minuti.A persona in carica hà furnitu più ghiaccio à u bagnu di ghiaccio per rinfriscà rapidamente l'alimenti noti à 41F o sottu in quaranta minuti.

1. Diversi cuntenituri individuali di latte Lowfat Horizon in coolers di visualizazione aperta è in scatula sottu à a sezione di vendita di tazza di caffè cù un fabricatore megliu da data di 8 di ghjugnu 2019 è 9 di ghjugnu 2019. A data d'oghje hè u 21 di ghjugnu 2019. a carica hà scartatu tutti l'articuli nutati.

2. E seguenti linee di drenu osservate appiccicate direttamente in u drenu di u pianu assuciatu senza un intervallu d'aria: 1) Linea di drenu da u ghjacciu più vicinu à a finestra.2) A linea di drenu nera da a macchina espresso sinistra (a linea di drenu hè appesa direttamente à l'internu di a continuazione di u tubu di PVC à a destra di a macchina sottu à u bancu; u tubu di PVC hè direttamente cunnessu à u sistema di fognatura).3) Dui tubi di drenu da a macchina di ghiaccio principale in a parte posteriore di a cucina.Tutte e linee di drenu nutate si sò spustate è assicurate in l'altura per furnisce un intervallu d'aria di almenu un inch trà l'estremità di a linea di drenaje è u bordu di inundazione di u drenu di u pianu assuciatu.

1. Una striscia di pesti di dichlorvos hè stata nutata guardata sopra u sandwich warmer.E strisce di pesti di Dichlorvos sò state scartate.

1. U cooler di carica superiore hè statu nutatu chì tene i seguenti alimenti potenzialmente periculosi à temperature trà 44F è 48F per duie ore è mezza:

Contact David Veselenak at dveselenak@hometownlife.com or 734-678-6728. Follow him on Twitter @davidveselenak.


Tempu di post: 17-aug-2019
Chat in ligna WhatsApp!