Cumu fà un salto in ski?|U riformatore di Brattleboro

U nativu di Wilmington hè l'omu chì face quellu travagliu apparentemente impossibile - guidà su è giù per u saltu di ski di Harris Hill incredibilmente ripidu - è ottene a neve perfetta per u gruppu di saltatori naziunali è internaziunali previsti in Brattleboro stu weekend per l'annuale Harris Hill Ski Jump. .

Robinson hè u capu di groomer in Mount Snow Resort, è hè in prestitu à l'equipaggiu di Harris Hill per un paru di ghjorni per fà i trè quarti di u saltu pronti per a cumpetizione.

Jason Evans, u principale-domo di a stallazione di ski unica, dirige l'equipaggiu chì prepara a muntagna.Ùn hà nunda, ma elogi per Robinson.

Robinson principia a so macchina, un gattu di winch Pisten Bully 600, in cima di u saltu.Luntanu sottu à ellu hè u fondu di u saltu è u parcheghju chì duverà millaie di spettatori stu sabbatu è dumenica.À u latu sò i Retreat Meadows è u fiumu Connecticut.Evans hà digià agganciatu u winch à l'ancora ma Robinson, un stickler per a sicurità, esce da a cabina di a macchina per verificà duie volte.

L'urganizatori di Harris Hill anu da ottene un permessu di trasportu statale speciale per spustà u big groomer da West Dover à Brattleboro postu chì hè cusì largu, è u marti era u ghjornu.Robinson hè tornatu u mercuri, assicurendu chì a coperta di neve nantu à u saltu hè uniforme è prufonda, sparghje in modu uniforme à i bordi di i sideboards di u salto.I Jumpers, chì viaghjanu à velocità di finu à 70 chilometri à l'ora, anu bisognu di una superficia prevedibile, uniforme per atterri.

A cuntrariu di e piste di sci, chì Robinson custruisci cù una corona, u saltu di ski deve esse uniforme, da punta à punta.

Ci hè 36 gradi è nebbia, ma Robinson dice chì a temperatura ghjustu sopra u congelamentu rende a neve bella è appiccicosa - faciule da imballà è faciule da spustà cù a macchina assai tracciata.Calchì volta, cullà a pendenza ripida, ùn hà mancu bisognu di u cable di filu per tirà a macchina.

U cavu di filu hè cum'è un tether giant, assicurendu chì a macchina ùn anda micca tumbling down the hill, o pò tirallu in a faccia di u saltu.

Robinson hè un perfeccionista è assai attente à e gradazioni ondulate di a manta bianca sottu à ellu.

A macchina giganti, chì hè chjamata Mandy May, hè una grande macchina rossa cù un winch giganti in cima, quasi cum'è un ghjacciu.In u fronte hè un aratu articulatu, in u spinu un tiller, chì abbanduneghja a superficia cum'è corduroy.Robinson li manipula facilmente.

A machina, durante u so viaghju nantu à a Route 9 da u Monti Neve à Brattleboro, hà pigliatu un pocu di terra di strada, è hè ghjunta in a neve pristina.Robinson hà dettu ch'ellu s'assicurava di intarrallu.

E Robinson hà dettu ch'ellu li piace a neve di u turchinu, l'aratu nantu à u groomer hè sbuchjatu da a pila giganti - hà un cast blu di cloru, perchè hè neve da a cità di l'approvvigionamentu d'acqua municipale di Brattleboro, chì hè trattatu cù u cloru."Ùn avemu micca quellu à Mount Snow", disse Robinson.

A cima di a muntagna hè stata avvolta in nebbia a fine di u marti dopu meziornu, facendu più difficiule di vede ciò chì Robinson facia cù a so grande macchina.Hè più faciule per vede di notte, disse, cù i grandi luci nantu à u groomer.

L'aratu crea salsicce giganti tondi di neve, è e palle di neve larga di u pede si sguassate è cascanu in cascata per a faccia ripida di u saltu.Tuttu u tempu, Robinson spinge a neve à i bordi, per riempie i spazii in i bordi distanti.

Ghjovi matina hà purtatu un liggeru revestimentu di neve bagnata appiccicosa, è Evans hà dettu chì u so equipaggiu caccià tutta quella neve a manu."Ùn vulemu micca a neve. Cambia u prufilu. Ùn hè micca imballatu è vulemu una bella superficia dura ", disse Evans, nutendu chì e temperature super-fride previste per u ghjovi a notte è soprattuttu u venneri sera, quandu e temperature sò previste per vai sottu à zero, serà perfettu per mantene u saltu prontu per i jumpers.

I spettatori ?Forse un pocu menu perfettu per elli, ammette Evans, ancu s'ellu si prevede chì e tampiratura si scaldanu u sabbatu dopu meziornu è ancu di più dumenica, u sicondu ghjornu di cumpetizione.

L'equipaggiu di Evans metterà i tocchi finali nantu à a parte superiore di u ski jump - micca ghjuntu da a pesante macchina di grooming - è spruzzarà l'acqua nantu à questu in modu chì hè "cum'è un bloccu di ghiaccio", disse Evans.

Robinson hà travagliatu per Mount Snow Resort per un totale di 21 anni, è ancu cinque anni in Stratton Mountain è Heavenly Ski Resort in California.

À Mount Snow, Robinson supervisa un equipaggiu di circa 10, ma hè l'unicu chì opera u groomer "winch cat" di Mount Snow.À l'area di ski, hè utilizatu nantu à e piste di ski estremamente ripidi di u resort, chì sò in ogni locu da 45 à 60 gradi.A diversità di Harris Hill, qualchì volta Robinson hà da appiccicà u winch à un arbre - "se hè abbastanza grande" - è in altri spazii sò stabiliti ancora per u winch.

"Ùn pensu micca chì ci hè tanta neve quì cum'è Jason pensa", disse Robinson, cum'è spinta tunnellate di neve versu u fondu di u saltu.

A neve hè stata fatta da Evans - un anticu snowboarder prufessiunali diventatu guru di Harris Hill - una settimana o più prima, dendu à a neve u tempu di stallà è "stabbilisce", cum'è Evans hà dettu.

I dui omi si cunnosci assai bè: Robinson hà preparatu Harris Hill quasi finu à chì Evans è a so squadra di Evans Construction anu preparatu a muntagna per l'avvenimentu.Evans si occupa ancu di a mezza pipa di Mount Snow.

Hè cresciutu in Dummerston, andò à Brattleboro Union High School, è hà assistitu à Keene State College per un semestru prima chì a sirena di u snowboard era troppu forte per resiste.

Per i prossimi 10 anni, Evans hà cumpetitu à un altu livellu in u circuitu mundiale di snowboard, vincendu assai premii, ma sempre manca l'Olimpiadi, disse, per via di u timing.Hà cambiatu à u cross di snowboard dopu à parechji anni di cumpetizione in u half pipe, è eventualmente hè tornatu in casa per capisce ciò chì vulia fà cù a so vita è guadagnà a vita.

Evans è l'equipaggiu cumincianu à travaglià nantu à a muntagna è u ski jumping dopu à l'annu novu, è dice chì ci vole circa trè settimane per preparà e cose.

Quist'annu, u so equipaggiu avia da custruisce un totale di 800 piedi di novi sideboards, chì delineanu i dui lati di u saltu, chì hè di circa 400 piedi longu.Adupranu u metale ondulatu nantu à a parte superiore, è u legnu trattatu di pressione nantu à u fondu, per minimizzà a putenza, postu chì i sideboards stanu in u locu tuttu l'annu.

Evans è u so equipaggiu "soffianu neve" per cinque notti, cuminciendu à a fini di ghjennaghju, utilizendu un compressore in prestitu da Mount Snow per creà pile giganti.Hè u travagliu di Robinson di sparghjela intornu - cum'è una frosting nevosa nantu à una torta gigante, assai ripida.

Se vulete lascià un cumentu (o un suggerimentu o una dumanda) annantu à sta storia cù l'editori, mandateci un email.Ricevemu ancu e lettere à l'editore per a publicazione;pudete fà quessa cumpiendu a nostra forma di lettere è sottumettendu à a sala di stampa.


Tempu di Postu: Feb-24-2020
Chat in ligna WhatsApp!