Indice Numeri di Prezzi à l'Ingrossu in India (Base: 2011-12 = 100) Revisione per u mese di ferraghju 2020

L'Indice ufficiale di Prezzi à l'Ingrossu per "Tutte i Commodities" (Base: 2011-12 = 100) per u mese di ferraghju 2020 hè diminuitu da 0,6% à 122,2 (provisionale) da 122,9 (provisionale) per u mese precedente.

A tarifa annuale di l'inflazione, basatu annantu à u WPI mensile, hè stata di 2,26% (provisionale) per u mese di ferraghju 2020 (sopra à ferraghju 2019) in paragunà à u 3,1% (provisione) per u mese precedente è u 2,93% durante u mese currispundente di u mese precedente. annu precedente.Custruì u tassu di inflazione in l'annu finanziariu finu à avà era 1.92% paragunatu à un tassu di build-up di 2.75% in u periodu currispundenti di l'annu precedente.

L'inflazione per i gruppi di merci / commodities impurtanti hè indicata in l'Annex-1 è l'Annex-II.U muvimentu di l'indici per i diversi gruppi di commodità hè riassuntu quì sottu: -

L'indici per stu gruppu maiò hà diminuitu da 2.8% à 143.1 (provisional) da 147.2 (provisional) per u mese precedente.I gruppi è l'articuli chì anu mostratu variazioni durante u mese sò i seguenti: -

L'indice per u gruppu "Articuli alimentari" hè diminuitu da 3,7% à 154,9 (provisionale) da 160,8 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di frutti è ligumi (14%), tè (8%), ovu è mais (7). % ognuna), cundimenti è spezie è bajra (4% ognunu), gram è jowar (2% ognunu) è pesci-inland, porcu, ragi, granu, urad è Masur (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di carne bovina è bufala è pesce-marine (5% ognunu), foglie di betel (4%), moong è pollame (3% ognunu), montone (2%) è orzu, rajma è arhar (1%) ognuna) si trasfirìu.

L'indice per u gruppu "Articuli Non-Food" hè diminuitu da 0,4% à 131,6 (provisionale) da 132,1 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di carthamu (semente di kardi) (7%), soia (6%), cuttuni. (4%), sementi di ricino, sementi di niger è linse (3% ognunu), sementi di gaur, colza è mustarda è foraggi (2% ognunu) è cuttuni crudi è mesta (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di a seta cruda (7%), a floricultura (5%), a sumente di arachidi è u jute crudu (3% ognunu), a sumente di gingelly (sesamum) (2%) è a pelle (cruda), a fibra di cocco è a gomma cruda ( 1% ognunu) hà avanzatu.

L'indice per u gruppu "Minerali" hè cresciutu da 3,5% à 147,6 (provisionale) da 142,6 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di u minerale di ferru (7%), fosforite è concentratu di ramu (4% ognunu), calcariu (3). %).In ogni casu, u prezzu di chromite è bauxite (3% ognunu), cuncentrazione di piombo è cuncentrazione di zincu (2% ognunu) è minerale di manganese (1%) diminuinu.

L'indice per u gruppu "Crude Petroleum & Natural Gas" hè diminuitu da 1.5% à 87.0 (provisional) da 88.3 (provisional) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di u petroliu crudo (2%).

L'indici per stu gruppu maiò hà aumentatu da 1.2% à 103.9 (provisional) da 102.7 (provisional) per u mese precedente.I gruppi è l'articuli chì anu mostratu variazioni durante u mese sò i seguenti: -

L'indice per u gruppu "Olii minerali" hè diminuitu da 1,2% à 92,4 (provisionale) da 93,5 (provisional) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di nafta (7%), HSD (4%), benzina (3%). .In ogni casu, u prezzu di u GPL (15%), u coke di petroliu (6%), l'oliu di furnace è u bitume (4% ognunu), u kerosene (2%) è l'olii lubrificanti (1%) anu avanzatu.

L'indice per u gruppu "Elettricità" hè cresciutu da 7,2% à 117,9 (provisionale) da 110,0 (provisione) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di l'electricità (7%).

L'indici per stu gruppu maiò hè cresciutu da 0.2% à 118.7 (provisional) da 118.5 (provisional) per u mese precedente.I gruppi è l'articuli chì anu mostratu variazioni durante u mese sò i seguenti: -

L'indice per u gruppu "Fabricazione di prudutti alimentari" hè diminuitu da 0,9% à 136,9 (provisionale) da 138,2 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di fabricazione di supplementi per a salute (5%), oliu di crusca di risu, oliu di colza è trasfurmatu. tè (4% ognunu), gur, oliu di cuttuni è fabricazione di mangimi per animali preparati (3% ognunu), pollo / anatra, vestiti - freschi / congelati, oliu di copra, oliu di mustarda, oliu di ricinu, oliu di girasole è sooji (rawa) ( 2% ognunu) è vanaspati, maida, prudutti di risu, grammu in polvere (besan), oliu di palma, fabricazione di maccheroni, tagliatelle, couscous è prudutti simili di farinacei, zuccheru, polvere di caffè cù cicoria, farina di granu (atta), fabricazione di amidi è prudutti di amido è altri carni, cunservati / trasfurmati (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di melassa (4%), carne di bufala, fresca / surgelata (2%) è spezie (cumprese spezie mischiate), trasfurmazioni è cunservazione di pesci, crustacei è molluschi è prudutti di i so prudutti, gelato, latti condensatu, oliu d'arachide. è u salinu (1% ognunu) si move.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Bevande" hè cresciutu di 0,1% à 124,1 (provisionale) da 124,0 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di u vinu, u liquore di paese, u spiritu rettificatu è a birra (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di e bevande gassate / soft drinks (incl. soft drink cuncentrati) è l'acqua minerale in bottiglia (1% ognunu) hà diminuitu.

L'indici per u gruppu "Fabricazione di i prudutti di tabacco" hè cresciutu da 2,1% à 154,2 (provisionale) da 151,0 (provisional) per u mese precedente per via di un prezzu più altu di sigarette (4%) è altri prudutti di tabacco (1%).

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Tessili" hè cresciutu da 0,3% à 116,7 (provisione) da 116,4 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di a tessitura è a finitura di tessili è a fabricazione di altri tessili (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di a fabricazione di articuli tessili fatti, eccettu l'abbigliamento, a fabricazione di corda, corda, spago è rete è a fabricazione di tessuti di maglia è crocheted (1% ognunu) hè diminuitu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di vestiti di vestiti" hè diminuitu da 0,1% à 137,8 (provisionale) da 138 (provisional) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di vestiti di pelle incl.Giacche (2%).In ogni casu, u prezzu di i vestiti di i zitelli, magliati (2%) si trasfirìu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di pelle è prudutti cunnessi" hè diminuitu da 0,4% à 117,8 (provisionale) da 118,3 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di i scarpi di pelle, di cuoio conciatu à i vegetali è di imbragatura, sella è altri cunnessi. elementi (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di cinturione è altri articuli di coghju, chappals di plastica / PVC è calzature impermeable (1% ognunu) hè cresciutu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Legnu è Prodotti di Legnu è Cork" hè diminuitu da 0,3% à 132,7 (provisionale) da 133,1 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di pannelli di blocchi di compensatu (3%), bloccu di lignu - compressi o micca (2%) è pannelli di particelle (1%).In ogni casu, u prezzu di fogli di legnu di laminatu / fogli di impiallacciatura, scatula di legnu / cassa di legnu, è woodcutting, processati / dimensioni (1% ognunu) hè cresciutu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di carta è prudutti di carta" hè cresciutu da 0,8% à 120,0 (provisionale) da 119,1 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di carta tissue (7%), carta litho carta è scatula di carta ondulata ( 2% ognunu) è cartone, carta di basa, carta per stampa è scrittura, carta kraft è cartone di pasta (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di u saccu di carta cumpresi i sacchetti di carta artigianale (7%) è a carta laminata (1%) hè diminuitu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Prodotti Chimici è Prodotti Chimici" hè diminuitu da 0,3% à 116,0 (provisionale) da 116,3 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di polipropilene (pp) (8%), monoethyl glycol (5%). , silicatu di sodiu è soda caustica (idrossidu di sodiu) (3% ognunu), mentolu, oleoresina, neru di carbone, fiammiferi di sicurezza (matchbox), tinta di stampa è fibra di viscosa (2% ognunu) è àcitu acìticu è i so derivati, carbonate di soda / soda di lavà, plastificante, fosfatatu d'ammoniu, pittura, ossidu di etilene, torta di detergente, torta di sapone di lavaggio / bar / polvere, urea, sulfate d'ammoniu, acidu grassu, gelatina è sustanzi chimichi aromatici (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di l'acidu nitricu (4%), i catalizzatori, l'agente organicu di superficia attiva, u materiale di rivestimentu in polvere è u solvente organicu (3% ognunu), l'alcooli, l'anilina (cumpresu PNA, unu, l'oceanu) è l'acetate d'etile (2% ognunu). ) è

ammina, canfora, sustanzi chimichi organici, altri sustanzi chimichi inorganici, cinta adesiva (non-medicinale), liquidu di ammonia, aria liquida è altri prudutti gaseosi, film di poliester (metalizzatu), anidride ftalica, cloruru di polivinile (PVC), coloranti / coloranti incl.intermedi di tintura è pigmenti / culori, l'acidu sulfuric, nitrate ammonium, fungicida, liquidu, chimica di fonderia, sapone di toilette è additivu (1% ognunu) si movenu.

L'indici per u gruppu "Fabricazione di Farmaceutici, Chimici Medicinali è Prodotti Botanici" hè cresciutu da 2,0% à 130,3 (provisionale) da 127,8 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di droghe anti-malaria (9%), droga antidiabetica. Escludendu insulina (ie tolbutamide) (6%), droghe antiretrovirali per u trattamentu di l'HIV (5%), API & formulazioni di vitamini (4%), preparazione antiinflamatoria (2%) è antioxidanti, antipireticu, analgésicu, antiinflamatori. formulazioni, droghe anti-allergii, è antibiotici è preparazione di elli (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di vials / ampoule, vetru, viotu o pienu (4%) è capsule plastiche (1%) hà diminuitu.

L'indici per u gruppu "Fabricazione di Prodotti di Gomma è Plastica" hè diminuitu da 0,2% à 107,7 (provisionale) da 107,9 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di cinghie elastiche (4%), cinta di plastica è scatula / contenitore di plastica. cisterna di plastica (2% ognuna) è preservativi, pneumatici per ciclo / cicli, spazzole di denti, battistrada di gomma, pneumatici di 2/3 ruote, gomma trasfurmata, tubu di plastica (flessibile / non flessibile), pneumatici di trattore, pneumatici / roti di gomma solida è polipropilene film (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di mobili di plastica (5%), buttone di plastica (4%), cumpunenti di gomma è parti (3%), tela di gomma (2%) è tela / foglia di gomma, tubi di gomma - micca per pneumatici, cintura V. , raccordi di PVC è altri accessori, saccu di plastica, gomma di gomma è film di poliester (non-metalizzatu) (1% ognunu) si sò spustati.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di altri prudutti minerali non metallici" hè cresciutu da 0,7% à 116,3 (provisionale) da 115,5 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di cimentu superfine (6%), cimentu portland ordinariu (2%). ) è piastrelle di ceramica (piastrelle vitrificate), sanitarii di porcellana, lastra di marmura, cimentu di scorie, fibra di vetro incl.foglia, traversa di ferrovia è cimentu puzzolana (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di u vetru ordinariu (2%) è di petra, chip, blocchi di cimentu (concrete), calce è carbonate di calcium, buttiglia di vetru è tile nonceramic (1% ognunu) diminuinu.

L'indici per u gruppu "Fabricazione di Metalli di Base" hè cresciutu da 1,1% à 107 (provisionale) da 105,8 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di lingotti / billette / lastre d'acciaio inox (11%), laminati à caldu ( HR) bobine è fogli, cumprese striscia stretta, lingotti di matita MS, ferro spugna/ferro ridotto diretto (DRI), barre luminose MS e fogli GP/GC (3% ciascuno), bacchette d'acciaio legato, bobine laminate a freddo (CR). & fogli, cumpresi striscia stretta è ghisa (2% ognunu) è silicomanganese, cavi azzaru, altri ferroalloys, anguli, canali, rùbbriche, azzaru (coated / micca), tubi azzaru inox e ferromanganese (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di bobine d'acciaio inossidabile, strisce è fogli è, forme d'aluminiu - bars / rods / flats (2% ognunu) è forme di ramu - bars / rods / plates / strips, lingotti d'aluminiu, ramu / anelli di rame, ottone. /sheet/coils, MS castings, alliages d'aluminiu, discu è cerchi d'aluminiu, è castings d'acciaio in lega (1% ognunu) diminuinu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di prudutti di metallu, eccettu Macchine è Equipaggiamenti" hè diminuitu da 0,7% à 114,6 (provisionale) da 115,4 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di bulloni, viti, noci è chiodi di ferru è azzaru. (3%), anelli d'acciaio forgiati (2%) è cilindri, strutture d'acciaio, porta d'acciaio è stampati elettrici - laminati o altrimenti (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di cerniere di ferru / azzaru (4%), caldaie (2%) è bulloni di ramu, viti, noci, arnesi di taglio di metalli è accessori (1% ognunu) anu avanzatu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Computer, Electronic, and Optical Products" hè diminuitu da 0,2% à 109,5 (provisionale) da 109,7 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di i telefunini cumpresi i telefunini mobili (2%) è u metru ( non-elettricu), TV in culore è circuitu stampatu elettronicu (PCB) / microcircuitu (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di l'ups in unità di stati solidi è apparecchi elettrodiagnostici, utilizati in scienze mediche, chirurgiche, dentali o veterinarie (4% ognunu), apparecchiu di cronometraje scientificu (2%) è equipaghji di raghji x è condensatori (1%). ognuna) si trasfirìu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di l'Equipatura Elettrica" ​​hè diminuitu da 0,1% à 110,7 (provisionale) da 110,8 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di e batterie di piombo-acidu per i veiculi è altri usi (5%), a valvula solenoide ( 3%), cunduttori ACSR, filu d'aluminiu è filu di rame (2% ognunu) è stufa di gas domestica, cable isolatu in PVC, batterie, connettore / plug / presa / supportu-elettricu, cunduttore d'aluminiu / lega, refrigeratori d'aria è lavatrici / lavanderia machini (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di l'assemblea di rotore / rotore magneto (8%), cavi pieni di gelatina (3%), miscelatori elettrici / macinini / processori alimentari è insulatori (2% ognunu) è mutore AC, filu isolante è flessibile, relè elettricu / cunduttore, fusible di sicurità è interruttore elettricu (1% ognunu) spustatu.

L'indici per u gruppu "Fabricazione di Macchine è Equipaggiamenti" hè cresciutu da 0,4% à 113,4 (provisionale) da 113,0 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di u vasu di pressione è u tank per a fermentazione è altre trasfurmazioni alimentari (6%), roller. è cuscinetti à sfera, pompa d'oliu è fabricazione di cuscinetti, ingranaggi, ingranaggi è elementi di guida (3%), compressore di gas d'aria cumpresu un compressore per frigorifero, attrezzature di machini di precisione / strumenti di forma, macchina di smerigliatura o lucidatura è attrezzature di filtrazione (2% ognunu) è macchine farmaceutiche, trasportatori - tipu senza rulli, escavatore, torni, mietitrici, macchine per cucire è trebbiatrici (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di u dumper, a macchina di formatura, a filatura aperta è u mulinu di rulli (Raymond) (2% ognunu), a pompa d'iniezione, u kit di guarnizioni, embrague è accoppiamenti di l'arbureti è filtri d'aria (1% ognunu).

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Veiculi Motori, Rimorchi è Semi-Trailers" hè diminuitu da 0,3% à 114,8 (provisionale) da 115,1 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di un sediu per i veiculi motori (3%), scossa. assorbitori, albero motore, catena e pastiglie di frenu / rivestimentu di frenu / bloccu di frenu / gomma di frenu, altri (2% ognunu) è rivestimenti di cilindri, chassis di diversi tipi di veiculi è roti / roti è pezzi (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di u fanale (1 %) hà aumentatu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione d'Altri Equipaggiamenti di Trasportu" hè cresciutu da 1,5% à 120,5 (provisionale) da 118,7 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di e motociclette (2%) è scooters è vagoni (1% ognunu).Tuttavia, u prezzu di a locomotiva diesel / elettrica (4%) hè diminuitu.

L'indice per u gruppu "Fabricazione di Mobili" hè diminuitu da 1,2% à 128,2 (provisionale) da 129,7 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più bassu di materasso di schiuma è gomma (4%) è mobili di legnu, mobili di l'ospitale è persiane in acciaio. porta (1% ognunu).In ogni casu, u prezzu di l'attrezzi di plastica (1%) si trasfirìu.

L'indice per u gruppu "Altri Manufacturing" hè cresciutu da 3,4% à 117,0 (provisionale) da 113,1 (provisionale) per u mese precedente per via di u prezzu più altu di l'ornamenti d'oru è d'oru (4%) è di l'argentu è di carte da ghjucà (2% ognunu).In ogni casu, u prezzu di strumenti musicali di corda (incl. santoor, guitars, etc.), ghjoculi micca miccanichi, football, è cricket ball (1% ognunu) diminuinu.

U tassu d'inflazione basatu annantu à l'Indice Alimentariu WPI custituitu da "Articuli alimentari" da u gruppu di Articuli Primari è "Prodotti alimentari" da u gruppu di Prodotti Manufactured hè diminuitu da 10,12% in ghjennaghju 2020 à 7,31% in ferraghju 2020.

Per u mese di dicembre di u 2019, l'Indice di Prezzi à l'Ingrossu finale per "Tutte i Commodities" (Base: 2011-12 = 100) era di 123,0 cumparatu à 122,8 (provisionale) è a taxa annuale di inflazione basatu annantu à l'indice finale era di 2,76% paragunatu à 2.59% (provisionale) rispettivamente cum'è riportatu u 14.01.2020.


Tempu di post: 27-mar-2020
Chat in ligna WhatsApp!