K 2016 Preview: Materials & Additives: Plastics Technology

Cunduce a larga gamma di novi sviluppi in plastica ingegneria è additivi sò più altu rendiment, sicurezza è sustenibilità.

Makrolon AX (sopra) hè un novu PC di qualità iniezione da Covestro per tetti panoramichi, trim, è pilastri.

Covestro sviluppa una gamma completa di filamenti, polveri è resine liquide per tutti i metudi cumuni di stampa 3D.

I TPU resistenti à l'abrasione di Huntsman si trovanu avà in l'equipaggiu di custruzzione pesante, cum'è i piatti whacker, chì appiattianu e superfici stradali è pavimenti.

I coloranti Macrolex Gran di Lanxess furniscenu una colorazione brillanti di PS, ABS, PET è PMMA.

L'agenti nucleanti Milliken NX8000 è Hyperform HPN di Milliken sò stati pruvati per esse efficaci in PP à flussu elevatu, è e novi applicazioni cuntinueghjanu à emerge.

U spettaculu K 2016 presentarà una larga gamma di plastica ingegneria più altu, cumprese nylons, PC, poliolefine, composti termoplastici è materiali di stampa 3D, è additivi.L'applicazioni prominenti includenu trasportu, elettricu / elettronicu, imballaggio, illuminazione, custruzzione è beni di cunsumu.

RESINE D'INGEGNERIA PIÙ DURA E LEGGERA I composti di nylon speciali sò dominanti in questa cultura di novi materiali, chì includenu ancu novi PC per l'automobile, l'aeronautica, l'elettronica, a custruzzione è a salute;PC / ABS rinforzatu in fibra di carbone;filamenti PEI per prototipi di aerei;è polveri di nylon per prototipi è teste funziunali.

DSM Engineering Plastics (uffiziu US in Troy, Michigan) lanciarà a famiglia ForTi MX di poliftalamidi (PPA) basata in nylon 4T, presentata cum'è una di l'alternative più efficaci di costu à i metalli die-cast.Cum'è l'altri materiali ForTi, i gradi MX sò polimeri parzialmente aromatici, semi-cristallini chì superanu altri PPA in forza meccanica è tenacità in una larga gamma di temperature.Disponibile cù 30-50% fibra di vetru, i gradi MX anu un putenziale di applicazione in parti strutturalmente caricate cum'è alloggi, coperchi è supporti in propulsori di l'automobile, sistemi d'aria è di carburante, è chassis è sospensioni, è ancu pompe industriali, valvole, attuatori, l'apparecchi di casa, è i fasteners.

BASF (ufficiu di i Stati Uniti in Florham Park, NJ) mostrarà a so gamma ampliata di nylon parzialmente aromaticu è lanciarà una nova cartera di PPA.U portfolio Ultramid Advanced N comprende PPA non rinfurzati è composti rinfurzati cù fibre di vetru curtite o longu, è ancu di qualità ignifuge.Si dice ch'elli superanu e proprietà di PPA cunvinziunali cù meccanica consistente finu à 100 C (212 F), temperatura di transizione di vetru di 125 C (257 F), resistenza chimica eccezziunale, absorption d'acqua bassu, è bassa frizione è usura.I tempi brevi di ciclu è una larga finestra di trasfurmazioni sò ancu signalati.Ultramid Advanced N PPA hè adattatu per i picculi connettori è carcasse chì integranu funzioni in i prudutti bianchi, l'elettronica di cunsumu è i dispositi mobili.Pò esse usatu in cumpunenti di l'automobile è parti strutturali vicinu à u mutore è a scatula di trasmissione in cuntattu cù media caldi, aggressivi è diversi carburanti.Roti di ingranaggi è altre parti di usura sò trà altre applicazioni.

Lanxess (l'uffiziu di i Stati Uniti in Pittsburgh) presentarà i so nylons fluidi è PBT, persunalizati per un disignu liggeru di costu è hà dettu chì offre tempi di ciclu più brevi è una finestra di trasfurmazione più larga.I debuts includenu una nova generazione di Durethan BKV 30 XF (XtremeFlow).Stu nylon 6 cù 30% di vetru riesce à Durethan DP BKV 30 XF è hè più di 17% più faciule.Comparatu cù Durethan BKV 30, un nylon standard 6 cù 30% di vetru, a fluidità di u novu materiale hè 62% più altu.Si dice chì pruduce superfici eccezziunali.Hà u putenziale in l'automobile per i monti è i supporti.

Ancu novi sò trè composti di nylon 6: Durethan BG 30 X XF, BG 30 X H2.0 XF, è BG 30 X H3.0 XF.Rinfurzati cù 30% fibre di vetru è microperle, si dice chì mostranu un flussu eccezziunale è una deformazione eccezziunale.U so flussu si dice chì hè più di 30% più altu ch'è Durethan BG 30 X, un nylon standard simili 6. U compostu cù stabilizazione termale H3.0 hà un cuntenutu assai bassu di cobre è di alogenuri è hè persunalizatu per l'applicazioni naturali è ligeramente culurite in electricità. / parti di l'elettronica cum'è i tappi, i connettori di tappi, è i scatuli di fusible.A versione H2.0 hè per cumpunenti chì sò culuriti neri è sottumessi à carichi di calore più altu.

Ascend Performance Materials, basatu in Houston, hà sviluppatu novi composti di nylon 66 à flussu elevatu è ritardanti di fiamma per l'elettronica, è copolimeri di nylon 66 (cù nylons 610 o 612) chì vantanu u listessu CLTE cum'è l'aluminiu per l'utilizazione cum'è profili di finestra in grande industria / cummerciale. edifici.Inoltre, a cumpagnia hà intrutu in u mercatu di imballaggi alimentari cù novi cumposti di nylon 66 per prudutti cum'è sacchetti di fornu è filmi di imballaggio di carne solu 40 microns grossi (vs. un tipicu 50-60 microns).Vantanu una durezza mejorata, una resistenza à alta temperatura è chimica, è un bonu bonu cù EVOH.

Solvay Specialty Polymers, Alpharetta, Ga., Lanciarà duie serie novi di nylon Technyl: unu hè un nylon 66 di rendiment termicu per applicazioni di gestione termale;l'altru si dice chì hè una gamma innovativa di nylon 66 cun un cuntenutu di alogeni cuntrullati per usi sensittivi elettrici / elettroni.

Per l'applicazioni eco-designate, Solvay lanciarà Technyl 4earth, chì si dice chì risulterà da un prucessu di riciclamentu "sfondu" capace di rivalutà i rifiuti tessili tecnichi - inizialmente da airbag - in nylon 66 di alta qualità cù prestazioni paragunabili à a materia prima.

Nove aghjunte à a linea di polvere di nylon Technyl Sinterline per a stampa 3D di prototipi funzionali seranu ancu presentati da Solvay.

Allora.F.Ter.(Uffiziu US in Lebanon, Tenn.) Lanciarà a so nova linea di composti Literpol B basati in nylon 6 rinfurzatu cù microsfere di vetru cavu per u pesu ligeru, in particulare in l'automobile.Vantanu una bona forza è resistenza à u scossa, stabilità dimensionale, è brevi tempi di ciclu.

Victrex (uffiziu US in West Conshohocken, Pa.) presenta novi tipi di PEEK è e so applicazioni.Inclusi seranu novi cumposti Victrex AE 250 PAEK, sviluppati per l'aerospaziale (vede March Keeping Up).Per l'automobile, a cumpagnia presenterà u so novu pacchettu di ingranaggi PEEK in linea.Un novu tipu di PEEK è una struttura composta PEEK di lunghezza record in forma di tubu sottumarinu spoolable mette in risaltu a sezione di petroliu è gasu di l'esposizione.

Covestro (uffiziu di i Stati Uniti in Pittsburgh) mostrarà novi gradi di Makrolon per PC è applicazioni emergenti chì includenu vetru di PC avvolgente per una visibilità completa in vitture elettriche;vitru PC per u cockpit di l'aviò sulari;è PC sheet per a custruzzione di infrastruttura trasparente.Novu Makrolon 6487, un PC high-tech, precolored, stabilizatu in UV, hè statu sceltu prima di questu annu da Digi International, un fornitore globale di prudutti di cunnessione di macchina à macchina è IoT (internet di e cose) di missione critica.

Covestro presenterà ancu novi gradi di iniezione Makrolon AX PC (cù è senza stabilizzatore UV) per i tetti panoramichi di l'automobile, è ancu per i tetti è i pilastri.I culori "Cool black" sò stati sviluppati per aiutà à mantene a superficia di u PC fresca, mentre chì aumentanu significativamente u rendiment di l'intemperie.

I novi materiali per a stampa 3D saranu ancu evidenziati da Covestro, chì sviluppa una gamma di filamenti, polveri è resine liquide per tutti i metudi cumuni di stampa 3D.L'offerte attuali per u prucessu di fabricazione di filamenti fusi (FFF) varianu da TPU flessibile à PC d'alta resistenza.I polveri TPU per a sinterizzazione laser selettiva (SLS) sò ancu offerti.

SABIC (Uffiziu US in Houston) mostrarà novi materiali è applicazioni per l'industrii da u trasportu à l'assistenza sanitaria.Inclusi sò novi copolimeri di PC per l'injection molding parti interni di l'aeronave;Scheda PC per u settore di a salute;PC / ABS rinfurzatu cù fibra di carbone per u trasportu;vitru PC per i finestri posteriori di l'automobile;è filamenti PEI per a stampa 3D di prototipi di aerei.

POLIOLEFINI A PIÙ PRESTAZIONI SABIC metterà in risaltu ancu PE è PP per imballaggi flessibili cun un focusu nantu à u pesu più ligeru, a sicurezza è a sustenibilità.Un esempiu hè a so linea estesa di PE è PP per sacchetti per attivà ulteriori miglioramenti in rigidità, prestazioni di sigillatura è retortability.

Trà e novi entrate ci hè a famiglia Flowpact PP à flussu assai elevatu per l'imballaggi alimentari di pareti sottili è a qualità di film LDPE NC308 per imballaggi di calibre assai sottile.Quest'ultima vanta un super drawdown, chì funziona stabile à un spessore di film finu à 12 μm per i film mono è coex.Un altru puntu culminante serà una linea di resine PE è PP di provenienza rinnovabile basate in grassi è olii di scarti.

A famiglia di resine PE d'alta prestazione Exceed XP di recente ampliata (vede June Keeping Up) serà presentata da ExxonMobil Chemical, basatu in Houston.Sarà ancu presentatu Vistamaxx 3588FL, l'ultimu in una linea di elastomeri basati in propilene, chì si dice chì presenta un rendimentu di sigillatura eccezziunale in film PP è BOPP;è Abilita 40-02 mPE per i filmi sottili, forti di colazione, chì si dicenu anu eccellenti combinazioni di rigidità, forza di trazione, forza di tenuta è eccellenti prestazioni di ritirata.Tali filmi sò bè ​​adattati per i prudutti cum'è e bevande in bottiglia, i prudutti in conserve, è i prudutti di salute, bellezza è pulizia chì necessitanu imballaggi secundari stretti è sicuri è sustenibilità.Un film di colazione di trè strati chì include Enable 40-02 mPE pò esse processatu à 60 μm, 25% più diluente cà i filmi di trè strati di LDPE, LLDPE è HDPE, dice ExxonMobil.

Dow Chemical, Midland, Michigan, mostrarà un novu imballaggio flessibile chì hè sviluppatu cù l'Italia Nordmeccanica SpA, specialista in macchinari di rivestimentu, laminatura è metallizazione.Dow presenterà ancu a so nova famiglia di resine d'imballaggio di precisione Innate, chì si dice chì offre un equilibriu ineguagliabile di rigidità / tenacità cù una trasfurmazione è una sustenibilità mejorate per via di un potenziale di lightweighting.Pruduciutu cù un catalizzatore moleculare patentatu accumpagnatu da una tecnulugia di prucessu avanzata, si dice chì aiutanu i clienti à indirizzà alcune di e lacune di prestazione più impegnative di l'oghje in l'imballaggi alimentari, cunsumatori è industriali.Queste resine sò state dimustrate per avè finu à duie volte a resistenza à l'abusu di e resine PE standard in filmi coestrusi.

Borealis of Austria (uffiziu US in Port Murray, NJ) porta parechji novi sviluppi à a fiera.À l'ultimu K show, Borealis Plastomers hè stata furmata per cummercializà u plastomeru è elastomeri di poliolefine Exact - rinominatu Queo - chì era statu acquistatu da Dex Plastomers in Olanda, una joint venture di DSM è ExxonMobil Chemical.Dopu trè anni di più di R & S è invistisce in a tecnulugia di polimerizazione di soluzioni Compact - ora rebranded Borceed - Borealis introduce trè novi gradazioni di elastomeri polyolefin Queo (POE) cù densità più bassu (0,868-0,870 g/cc) è MFR da 0,5 à 6,6.Sò destinati à filmi industriali, pavimenti altamente resistenti (cum'è superfici di ghjoculi è piste di corsa), composti di letti di cavi, adesivi hot-melt, polimeri innestati per strati di coex tie, è mudificazione PP per TPO.Vantanu una flessibilità assai alta (<2900 psi modulus), punti di fusione più bassi (55-75 C / 131-167 F), è un rendimentu megliu à bassa temperatura (transizione vetru à -55 C / -67 F).

Borealis hà ancu annunziatu un novu focusu nantu à u so PP Daploy HMS (High Melt Strength) per schiume ligeri di cellule chjuse soffiate cù iniezione di gas inerte.E schiume di PP anu un novu potenziale per via di e regulazioni chì pruibiscenu e spuma EPS in diverse località.Questu apre l'opportunità in u serviziu di l'alimentariu è l'imballaggio, cum'è tazzi facilmente stampabili chì sò magre cum'è tazzi di carta;è a custruzzione è l'insulazione, cum'è i refugee di e Nazioni Unite.

A cumpagnia sorella di Borealis Nova Chemicals (uffiziu di i Stati Uniti in Pittsburgh) mette in risaltu u so sviluppu di a borsa standup all-PE per l'alimenti secchi, cumprese l'alimenti per animali.Questa struttura di film multilayer offre riciclabilità, à u cuntrariu di u laminatu standard PET / PE, mentre chì offre a capacità di correre nantu à e stesse linee à a stessa velocità.Si vanta una barriera d'umidità eccezziunale è una bona stampabilità di superficia o inversa.

NOVEL LSRSWacker Silicones (uffiziu US in Adrian, Michigan) modellarà ciò chì si dice chì hè un "LSR completamente novu" nantu à una stampa Engel.Lumisil LR 7601 LSR vanta una trasparenza assai alta è ùn ingiallerà per tutta a vita di un pruduttu, aprendu un novu potenziale in lenti ottiche è ancu elementi di accoppiamentu per l'illuminazione esposta à u calore elevatu, è per i sensori.Stu LSR pò trasmette a luce visibile praticamente senza ostaculi è sustene finu à 200 C/392 F per longu periodi.

Un altru LSR rumanzu chì hè stata lanciata da Wacker hè l'Elastosil LR 3003/90, chì si dice di ottene una durezza estremamente alta 90 Shore A dopu a cura.A causa di u so altu livellu di durezza è rigidità, questu LSR pò esse usatu per rimpiazzà i termoplastici o termoset.Hè adattatu cum'è sustrato duru in pezzi stampati di dui cumpunenti, per esempiu, è pò esse usatu per fabricà cumminazzioni duri / morbidi chì sò cumposti da LR 3003/90 è strati di silicone più suave.

Per l'automobile, Wacker presenta un paru di novi LSR.On dit que l'Elastosil LR 3016/65 présente une résistance accrue à l'huile moteur chaude pendant de longues périodes, ce qui l'adapte à des pièces comme les joints toriques et autres joints.Ancu novu hè Elastosil LR 3072/50, un LSR autoadesivo chì cura in pocu tempu per furmà un elastomeru oliu-bleeding cù alta ricuperazione elastica.Particularmente adattatu cum'è un sigillo in parti di dui cumpunenti, hè destinatu à l'elettronica di l'automobile è à i sistemi elettrici, induve u pruduttu hè utilizzatu in sigilli unicu filu, è à e case di connettori cù sigilli radiali.

Un LSR chì cura per furmà un elastomeru resistente à u vapore è idroliticamente stabile serà ancu presentatu.L'Elastosil LR 3020/60 à polimerizzazione rapida hè dettu chì hè adattatu per sigilli, guarnizioni è altri prudutti chì anu bisognu di sustene l'acqua calda o u vapore.L'esemplari di prova post-curati conservati per 21 ghjorni in autoclavi cù vapore à 150 C / 302 F anu un settore di compressione di 62%.

In altre nutizie di materiali, Polyscope (uffiziu US in Novi, Mich.) mette in risaltu a so gamma ampliata di terpolimeri Xiran IZ basati in stirene, anidride maleica è N-fenilemaleimide.Aduprati cum'è modificatori di rinfurzà u calore, ponu aumentà a resistenza di u calore di ABS, ASA, PS, SAN è PMMA per i cumpunenti di l'automobile è di l'apparecchi, cumpresi i cornici di u tettu.U novu gradu hà una temperatura di transizione di vetru di 198 C (388 F) è pò esse esposta à alte temperature di trasfurmazioni.U livellu di usu di copolimeri Xiran SMA in mischi hè tipicamenti 20-30%, ma i novi boosters di calore Xiran IZ sò usati à 2-3%.

Huntsman Corp, The Woodlands, Tex., Avarà parechje TPU in novi applicazioni industriali.I so TPU resistenti à l'abrasione sò stati implementati in l'equipaggiu di custruzzione pesante, cum'è i piatti whacker, chì appiananu e superfici stradali è pavimenti.

ADDITIVE NEWS Trà u mischju di novi additivi sò unichi masterbatches additivi anti-falsificazioni;parechji novi stabilizzatori UV è di calore;pigmenti per l'automobile, l'elettronica, l'imballaggio è a custruzzione;aiuti di trasfurmazioni;è agenti nucleanti.

• Masterbatches anti-falsificazione: Clariant presenta una nova tecnulugia fluorescente.(Uffiziu US in Holden, Mass.).Attraversu una cullaburazione globale esclusiva cù una cumpagnia di tecnulugia anti-falsificazione senza nome, Clariant furnisce masterbatches per cumpunenti è imballaggi.Clariant prova in u campu in diversi mercati è cerca l'appruvazioni di u cuntattu cù l'alimentariu da a FDA.

• Stabilizers: Una nova generazione di HALS methylated serà presentata da BASF.Si dice chì Tinuvin 880 hè adattatu per i pezzi interni di l'auto fatti di PP, TPO è miscele stireniche.Stu stabilizzatore rumanzu hè statu dimustratu per furnisce una resistenza UV ineguagliabile à longu andà cù una stabilità termica drasticamente migliorata.Hè ancu cuncepitu per migliurà e proprietà secondarie eliminendu i difetti, cum'è u depositu di u muffa è l'aderenza di a superficia, ancu in materiali scratch-megliurati.

Hè ancu destinatu à l'automobile Songwon di Corea (uffiziu di i Stati Uniti in Houston; songwon.com) cù l'ultima aghjunta à a so linea Songxtend di stabilizzatori di calore proprietarii.U novu Songxtend 2124 si dice chì furnisce una stabilità termica à longu andà (LTTS) migliorata à u PP rinforzatu di vetru in parti interni stampati è pò risponde à a stretta dumanda di l'industria di prestazioni LTTS di 1000 h è oltre à 150 C (302 F).

BASF metterà in risaltu ancu Tinuvin XT 55 HALS per film, fibre è nastri di poliolefine.Stu novu stabilizzatore di luce d'altu rendiment mostra una cuntribuzione assai bassa à u trasportu di l'acqua.Hè cuncepitu per geotessili è altri tessili di custruzzione, insulazioni di tetti, strutture di barriera, è tappeti chì anu da resiste à e cundizioni climatichi duru cum'è l'esposizione UV prolongata, temperature fluttuanti è elevate, è contaminanti ambientali.Questu HALS si dice chì furnisce eccellenti proprietà secundarie cum'è stabilità di u culore, sbiadimentu di gas è resistenza à l'estrazione.

Brueggemann Chemical (Uffiziu US in Newtown Square, Pa.) lancia Bruggolen TP-H1606, un stabilizzatore di calore in complexu di rame senza discolorazione per i nylons chì vanta una stabilizazione significativamente migliorata à longu andà in una larga gamma di temperatura.Stu antioxidante vene in una mistura senza polveri.Si dice chì offre una alternativa mejorata à e miscele di stabilizzatori basati in fenoli, postu chì estende assai u tempu di esposizione, soprattuttu in u intervallu di temperatura bassu à mediu, induve e miscele fenoliche sò state standard.

• Pigmenti: Modern Dispersions Inc., Leominster, Mass., mostrarà a so nova serie di masterbatches blu-tonu di carbone-neru per l'applicazioni interni di l'auto cum'è i pannelli di porte è strumenti.Sviluppatu per risponde à a crescente dumanda di neri blu-tonu per tali applicazioni, questi masterbatch ponu esse aduprati in una varietà di resine cumprese PE, PP è TPO, à livelli tipici di 5-8%.

U centru di l'esposizione di Huntsman seranu pigmenti novi per applicazioni chì varienu da i profili di imballaggio è di custruzzione à cumpunenti automobilistici è elettronichi.Huntsman presentarà ancu u so novu Tioxide TR48 TiO2, chì si dice chì prucessa bè, ancu à e temperature alte.Cuncepitu per l'usu in masterbatches di poliolefine, film BOPP è composti di ingegneria, TR48 vanta una dispersione faciule è eccellenti capacità di riduzione di tinta, è hè statu cuncepitu per formulazioni low-VOC.Hè orientatu à l'imballaggi premium è generale, l'elettronica di cunsumu è i cumpunenti di l'automobile.

A sicurezza è a sustenibilità inseme cù a migliione di u rendiment seranu temi principali in u stand di Clariant, cumprese a colorazione di plastica sicura, cum'è cù u novu PV Fast Yellow H4G per rimpiazzà i cromati di piombo in PVC è poliolefine.Questu benzimidazolone organicu cumpletu cù a FDA si dice chì hà trè volte a forza di culore di pigmenti basati in piombo, cusì i livelli più bassi sò necessarii, è ancu una opacità eccellente è a rapidità di u clima.

Ancu novu hè a quinacridone PV Fast Pink E/EO1, fatta cù l'acidu bio-succinicu, chì riduce l'impronta di carbonu finu à u 90% cumparatu cù coloranti basati in petrolchimichi.Hè adattatu per culori di ghjoculi è imballaggi alimentari.

Polysynthren Black H di Clariant hè un colorante trasparente IR chì permette una facile classificazione di articuli neri fatti di resine di ingegneria cum'è nylon, ABS è PC durante u riciclamentu.Havi un tonu neru assai puru è si dice chì eliminà a difficultà di sorte l'articuli di culore neru di carbone da e camere IR, postu chì assorbanu a luce IR.

Rhein Chemie Additives di Lanxess presenta l'ultime in a so linea di coloranti organici Macrolex Gran, chì si dice chì furnisce una colorazione brillanti di plastica cum'è PS, ABS, PET è PMMA.Custituitu da sfere cave, i microgranules Macrolex d'alta purezza ponu esse sfracicati assai facilmente, chì si traduce in una dispersione rapida è uniforme.L'eccellenti proprietà di scorrimentu liberu di e sfere di 0,3 mm facilitanu a misurazione precisa è impediscenu l'agglutinazione durante u mischju.

• Flame Retardants: AddWorks LXR 920 da Clariant hè un novu masterbatch flame-retardant per tetti di poliolefina chì offre ancu prutezzione UV.

• Aids Processing / Lubricants: Wacker introduce a linea Vinnex di additivi per composti bioplastici.Basatu nantu à l'acetate di polivinile, si dice chì sti additivi aumentanu significativamente u prufilu di trasfurmazioni è di pruprietà di biopoliesters o mischi di amidu.Per esempiu, Vinnex 2526 simplificheghja assai a fabricazione di filmi PLA è PBS (succinate di polibutilene) altamente trasparenti, biodegradabili, ottimizendu a stabilità di a fusione è a bolla durante l'estrusione.I pacchetti blister ponu esse pruduciutu à temperature più bassu è cù una distribuzione di spessore più uniforme.

Vinnex 2522, 2523, è 2525 si dice chì aumentà e proprietà di trasfurmazioni è di termosigillamentu in u rivestimentu di carta cù PLA o PBS.Cù l'aiutu di sti gradi, i tazzi di carta filmati ponu esse composti è riciclati più facilmente.Vinnex 8880 hè cuncepitu per rinfurzà u flussu di fusione per l'iniezione è a stampa 3D.

Ancu novu da Wacker sò l'additivi di silicone termoplasticu Genioplast WPC cuncepitu per a fabricazione più efficiente di compositi di plastica di legnu in PE, PP è PVC.Agiscenu principarmenti cum'è lubricanti, riducendu a friczione interna è esterna durante l'estrusione.I testi mostranu chì l'aghjunzione di 1% (vs. 2-6% per i lubricanti tipici) risultati in 15-25% throughput più altu.I gradi iniziali sò PP 20A08 è HDPE 10A03, chì si dice chì dà parte di WPC un impattu più altu è una forza di flexura chì cù additivi standard, è ancu riduce l'assorbimentu d'acqua.

• Clarifiers / nucleators: Clariant mostrarà u novu Licocene PE 3101 TP, un PE catalizatu da metallocene tweaked per serve com'è nucleator per schiume PS.Si dice chì hè più ecunomicu di l'agenti di nucleazione standard mentre offre solu solubilità, viscosità è puntu di goccia simili.Brueggemann presenterà un novu agentu di nucleazione Bruggolen TP-P1401 per i nylon rinfurzati chì ponu esse processati à temperature elevate, permettendu tempi brevi di ciclu è sustene una morfologia cù sferuli di cristalli assai chjuchi è homogeneamente distribuiti.Si dice chì questu migliurà e proprietà meccaniche è l'aspettu di a superficia.

Milliken & Co., Spartanburg, SC, discuterà di e novi applicazioni è studii di casu chì presentanu i benefici di i so nucleatori Millad NX 8000 è Hyperform HPN.Tutti dui anu dimustratu per esse efficaci in PP à flussu elevatu, risponde à e richieste crescente per una produzzione più veloce.

Hè a stagione di l'Indagine di Spesa di Capitale è l'industria di a fabricazione conta nantu à voi per participà!A probabilità hè chì avete ricevutu u nostru sondaghju di Plastics di 5 minuti da Plastics Technology in u vostru mail o email.Riempitelo è vi manderemu per email $ 15 per scambià per a vostra scelta di carta rigalu o donazione di carità.Ùn sapete s'ellu avete u sondaghju?Cuntattateci per accede.

Un novu studiu mostra cumu u tipu è a quantità di LDPE in mischie cù LLDPE affettanu a trasfurmazioni è e proprietà di forza / tenacità di film soffiatu.I dati sò mostrati per e miscele ricche di LDPE è di LLDPE.

In l'ultimi anni, innovazioni impurtanti sò accadute in l'area di nucleazione di polipropilene.

Questa nova famiglia di termoplastiche di ingegneria chjaru hà fattu u so primu grande splash in l'estrusione, ma avà i moldatori di iniezione imparanu à trasfurmà queste resine amorfe in parti ottiche è mediche.


Tempu di post: 15-aug-2019
Chat in ligna WhatsApp!