Murphy Oil Corp (MUR) Q4 2019 Earnings Call Trascription

*/

Bonghjornu, signore è signori, è benvenuti à a Murphy Oil Corporation Quarter Quarter 2019 Earnings Conference Call.[Istruzzioni per l'operatore]

Vogliu avà turnà a cunferenza à Kelly Whitley, Vice President, Investor Relations and Communications.Per piacè vai avanti.

Bonu ghjornu, è grazie à tutti per esse unitu à noi in a nostra chjama di u quartu trimestre oghje.Cun mè sò Roger Jenkins, Presidente è Chief Executive Officer;David Looney, Vice President Executive è Chief Financial Officer;Mike McFadyen, Vicepresidente Esecutivu, Offshore;è Eric Hambly, Vice President Executive, Onshore.

Per piacè riferite à e diapositive informative chì avemu messu nantu à a sezione Relazioni Investitori di u nostru situ web mentre seguite cù u nostru webcast oghje.In tutti i numeri di produzzione di chjamate oghje, riserve è quantità finanziarii sò aghjustate per escludiri l'interessu senza cuntrollu in u Golfu di Messicu.

Slide 1, tenite in mente chì alcuni di i cumenti fatti durante sta chjama seranu cunsiderati dichjarazioni di futuru cum'è definitu in u Private Securities Litigation Reform Act di 1995. Cum'è tali, ùn pò micca esse assicurati chì questi avvenimenti saranu o chì e proiezioni seranu ottenute.Ci hè una varietà di fatturi chì ponu causà risultati reali per differisce.Per più discussione di fatturi di risichi, vede u Rapportu Annuale 2018 di Murphy nantu à u Form 10-K in u schedariu cù a SEC.Murphy ùn assume micca ubligatoriu di aghjurnà publicamente o rivisione qualsiasi dichjarazioni prospective.

Grazie, Kelly.Bonu ghjornu à tutti, è grazie per avè ascoltu a nostra chjama oghje.In a diapositiva 2 in u cursu di u 19, avemu eseguitu cù successu u nostru pianu corporativu di pruduzzione di assi ponderati in petroliu per i nostri volumi in crescita in u flussu di cassa, generendu realizazioni di rendimentu più altu è trasfurmendu a cumpagnia per un valore à longu andà mentre cuntinuemu à rinvià u capitale à azionisti.

U nostru capitale tutale per - a nostra pruduzzione tutale per l'annu hà una media di 173.000 barili equivalenti per ghjornu cù u 60% di petroliu, avemu vistu aumenti significativi in ​​a produzzione da u nostru attivu Eagle Ford Shale è l'assi di u Golfu di Messicu è simu fieri di esse unu di i primi cinque Golfu di u Messicu. Operatore di u Messicu.Praticamente tutta a nostra pruduzzione di petroliu cuntinueghja à esse venduta à una prima à WTI, West Texas Intermediate, è in u risultatu, avemu generatu $ 145 milioni di flussu di cassa gratuitu in 2019. Utilizemu questi fondi in più di i proventi da a vendita di a nostra Malasia. assi per rinvià più di $ 660 milioni à l'azionisti per mezu di un dividendu trimestrale in corso è un prugramma significativu di ricuperazione di azioni.Cridemu Murphy cum'è una sucietà trasformata cù un grande putenziale avanti mentre cuntinuemu à sviluppà i nostri assi Eagle Ford Shale, Canada è Golfu di Messicu cù un vantaghju promettente da i nostri prugrammi di esplorazione in u Golfu di Messicu, u Brasile è u Messicu.

U più impurtante, avemu annunziatu oghje chì avemu eseguitu un memorandum d'intesa cù ArcLight Capital Partners, in quantu à a nostra pruprietà di u 50% in u sistema di produzzione flottante di King's Quay è stamu travagliendu accordi definitivi in ​​quantu à u capitale storicu è futuru per u prugettu, cumprese u rimborsu di circa $ 125. millioni spentu in 2019. Per discutiri in più detail u nostru pianu di capitale cumpletu 2020 dopu avè rivisione u quartu trimestre è i risultati di l'annu sanu.

Slide 3. A produzzione di u quartu trimestre hà una media di 194 000 barili per ghjornu cù u 67% di u voluminu di liquidu, l'impatti di a produzzione includenu un downtime imprevisu micca operatu di 1,900 barili equivalenti per ghjornu in u Golfu è l'equivalenti di 1,000 barili per ghjornu à Terra Nova in offshore Canada, cum'è è ancu operatu un downtime imprevisu di 1.500 barili equivalenti per via di un malfunzionamentu di l'equipaggiu sottumarinu in u nostru campu di Neidermeyer in u Golfu di u Messicu.Questu hà risultatu in un impattu di cinque ghjorni nantu à u campu di trè pozzi è un pozzu ferma finu à chì e riparazioni sò finite da u sicondu trimestre di u 2020.

In quantu à Terra Nova, avemu previstu chì u campu resta in calata per tuttu u 2020 per affruntà l'aghjurnamenti di l'equipaggiu di sicurezza è compie u travagliu di bacinu seccu annunziatu prima.Questu risultatu in un impattu di circa 2,000 barili in a reta di produzzione offshore di u Canada à Murphy per tuttu u 2020 è più di 3,000 equivalenti per ghjornu per u primu trimestre di u 2020.

Eagle Ford Shale, a pruduzzione hè stata affettata negativamente da 3.600 barili equivalenti per ghjornu in u quartu trimestre, per via di u travagliu bè -- workovers bè nantu à i pozzi d'altitudine è Catarina, è ancu un New East Tilden wells performing below storic Tilden wells, ma pruducia. sottu a previsione chì avemu usatu in u trimestre.In generale, a produzzione per tuttu l'annu 2019 hà una media di 173.000 equivalenti per ghjornu era cumpostu da 67% liquidi, in particulare i volumi di petroliu sò cresciuti di 14% da l'annu cumpletu '18 à più di 103.000 equivalenti per ghjornu, in parte per via di a vendita di attivi malesi più gassosi, un aghjuntu di pruduzzione di u Golfu di u Messicu ponderatu di petroliu.

Slide 4, a nostra basa di riserva ferma assai in 2019 cù l'acquistu di l'assi di u Golfu di u Messicu parzialmente compensatu - cumpensendu a vendita di pruprietà in Malesia à a mità di l'annu.A nostra riserva tutale pruvata à a fine di l'annu 2019 era 800 milioni di equivalenti per ghjornu cù 57% liquidi.È mantenemu a vita di riserva di quasi 12 anni.Inoltre, avemu aumentatu a nostra classificazione di sviluppu pruvata à 57% di e riserve totali da 50% in 2018. In generale, u nostru rapportu di rimpiazzamentu di riserva organica d'un annu era 172%, mentre chì u nostru costu F & D di trè anni hè pocu menu di $ 13 per BOE.

Grazie, Ruggeru, è bonu ghjornu à tutti.Per u quartu trimestre, i risultati di Murphy sò stati significativamente affettati da una grande perdita di 133 milioni di dollari di marca à u mercatu senza cash in i nostri hedges di petroliu, chì hà una media di 56,42 $ nantu à 45 000 barili à ghjornu questu annu.Naturalmente, a recente calata di i prezzi di u petroliu annantu à l'ultimi ghjorni di 30 hà sguassatu cumplettamente sta perdita, è in fattu, avaristi una pusizioni pusitiva di marca à u mercatu à a fine di l'affari ieri di circa $ 56 milioni;in gran parte per via di sta perdita, avemu registratu una perdita netta di $ 72 milioni per u quartu trimestre o un negativu $ 0,46 per parte.

Tuttavia, quandu aghjustate per questa perdita di marca à u mercatu in uni pochi altri elementi, avemu guadagnatu $ 25 milioni in earnings aghjustatu o $ 0.16 per parte diluita.I guadagni aghjustati ùn sò micca solu a perdita di mark-to-market riferita sopra, ma ancu un aumentu senza cassa di u valore di una considerazione contingente è una perdita dovuta à l'estinzione anticipata di u debitu, tutti i trè sò stati circa $ 138 milioni. dopu l'impositu.

Slide 6, un cumpunente chjave di a strategia Murphy hè di operare in u flussu di cassa cù l'eccessu di cassa restituita à l'azionisti attraversu u nostru dividendu trimestrale.Comu pudete vede nantu à a diapositiva, avemu ottinutu un flussu di cassa pusitivu di novu per l'annu sanu 2019 ancu cù e transazzioni significativu finite prima di l'annu.Per u quartu trimestre, i soldi da l'operazioni totalizavanu $ 336 milioni, mentre chì l'addiziunamentu di a pruprietà è i costi di i buchi secchi sò ghjunti à $ 335 milioni, risultatu in un $ 1 milione in flussu di cassa liberu pusitivu.Aghju nutatu chì questu hè dopu avè cunsideratu un cambiamentu di u capitale di travagliu chì hà risultatu in u cash da l'operazioni hè più bassu di $ 57 milioni.

In l'annu fiscale 2019, in tuttu, $ 1,5 miliardi di cash da operazioni finanziati $ 1,3 miliardi di addizioni di pruprietà, ottenendu cusì circa $ 145 milioni di flussu di cassa gratuitu tutale per u periodu di 12 mesi.Cum'è annunziatu nantu à a nostra chjama di u terzu trimestre, avemu finitu u prugramma di compra di azioni di $ 500 milioni in uttrovi 2019. Inoltre, durante u trimestre, avemu allargatu u nostru prufilu di maturità di u debitu cù l'emissione di $ 550 milioni di 5.875% note senior due 2027, è utilizatu i proventi per l'offerta. è ricuperà un aggregatu di $ 521 milioni di note senior duvute in 2022. A nostra forza finanziaria è u bilanciu stabile sò più esemplificati da u nostru debitu nettu à u rapportu EBTDAX ajustatu annualizatu di 1,5 volte à a fine di u quartu trimestre.

Slide 7, a strategia di Murphy di fucalizza nantu à l'assi ponderati di l'oliu d'altu marghjenu cuntinueghja à pagà hè chì u 95% di i nostri volumi di petroliu sò stati di novu venduti à una prima à WTI per u trimestre, ancu cù differenziali ristretti in i mercati di a Costa di u Golfu.U nostru core Eagle Ford Shale è l'assi offshore nordamericani cuntinueghjanu à generà risultati forti cù un EBITDA à livellu di campu per BOE di $ 31 è $ 30 per barile in u trimestre, rispettivamente.Quessi sò chjaramente attivi di prima qualità è cuntinueghjanu à guidà u nostru forte flussu di cassa annu in è annu.

Slide 8, un principiu chjave di a strategia Murphy hè u ritornu cuntinuu di soldi à l'azionisti attraversu u nostru dividendu trimestrale di longa durata, inseme cù prugrammi strategichi di ricuperazione di azioni cum'è u prugramma di $ 500 milioni eseguitu l'annu passatu.Questu pò esse realizatu solu per a generazione di flussu di cassa gratuitu, chì avemu fattu annu dopu annu.In tuttu, Murphy hà restituutu quasi $ 4 miliardi di cash à i so azionisti dapoi u 2012 per via di dividendi è di ricuperazione di azioni senza emissioni di equità.

Grazie, David.Slide 9 cum'è cuminciamu u nostru 70u annu cum'è entità incorporata, simu assai fieri di a nostra stretta guvernanza interna, chì sustene e nostre operazioni in a stabilità finanziaria generale.I nostri membri di u Cunsigliu anu una sperienza tremenda in l'industria, in particulare cù l'operazioni in HSE è cù a so guida è supportu Murphy crea continuamente risposte à i prublemi di sicurezza ambientale, vale à dì stabiliscendu in u Cumitatu HSE finu à u 1994, creendu obiettivi di compensazione di u pianu d'incentivazione annuale ligati à l'ambiente è l'ambiente. prestazioni di sicurità parechji anni fà, è issuing u nostru primu rapportu sustenibilità in 2019. Murphy hè ricunnisciutu da ISS hè unu di i più altu punteggi di u guvernu è s'arricorda 75% sopra a nostra media peer.

In a diapositiva 10, u nostru Cunsigliu di Amministrazione in u Cumitatu HSE cù a dirigenza di a cumpagnia restanu focu annantu à u cambiamentu climaticu, a sicurezza è altri effetti operativi nantu à l'ambiente, hè un membru fieru di u partenariatu ambientale Murphy monitoreghja è traccia una varietà di tassi di sversamenti istantanei cù obiettivi interni, alcuni di i quali sò ligati à a compensazione.E squadre sò incuraghjite à pensà oltre pussibule di prupone i nostri affari per operazioni sostenibili, cum'è u riciclamentu di u 100% di l'acqua prodotta in u nostru asset Tupper Montney, testendu a scalabilità di riduce significativamente l'emissioni di gas di serra, à longu andà cù pompe frac alimentate à gas naturale in tutti i nostri. portafoglio onshore.Cù a nostra nova cartera, anticipemu una riduzione di 50% in emissioni da 2018 à 2020.

Avà si passa à Slide 12, Eagle Ford Shale.Cù l'aghjunzione di 18 pozzi chì venenu in linea à principiu di u quartu trimestre, a produzzione media di 50 000 barili equivalenti cù 77% di oliu, stu livellu di produzzione rapprisenta un aumentu di più di 23% da u quartu trimestre di l'18.Tuttavia, datu chì nisuna attività hè accaduta in l'ultimi dui mesi di l'annu, a produzzione hè anticipata per calà in u primu trimestre, postu chì i pozzi novi ùn saranu micca stati posti in linea per avà più di 100 ghjorni.U prugramma 2019 di 91 pozzi furnisce à a nostra squadra in terra una larga pista per guidà l'efficienze di perforazione è cumpletamentu, i lochi di i pozzi di raffinazione, u timing di a piattaforma è l'aghjustà i metudi di cumpletamentu.In u risultatu, u nostru costu mediu hà migliuratu à menu di $ 6 milioni per pozzu.Inseme à questu, u nostru rendimentu mediu di u pozzu EUR cuntinueghja à migliurà in più di a gamma inter-quartile generale chì si restringe considerablemente da u 2016.

Slide 13, dapoi l'acquistu di a superficie di Kaybob Duvernay in '16, avemu avà più di 80 pozzi nantu à l'operazione in tuttu l'attivu, a produzzione ferma essenzialmente flat in u quartu trimestre à 9 000 equivalenti per ghjornu cù 55% oliu.Per l'annu, u rendimentu di u pozzu hà superatu l'aspettattivi di quasi u 20%, avemu avutu parechji successi operativi in ​​a zona, cù a perforazione è a fine di u nostru pozzu più bassu à menu di $ 6,3 milioni, a perforazione di u pozzu più veloce finu à a data in 12 ghjorni è a perforazione di u pozzu. u più longu laterale finu à a data à più di 13.600 piedi.Cum'è parte di u nostru prucessu di migliione cuntinuu, Murphy hà iniziatu à aduprà bi-fuel per riduce e so emissioni di gas di serra è i costi di diesel in u Kaybob Duvernay, questu hè digià ottenutu una riduzione di 30% in emissioni per questa zona.

Slide 14, u nostru attivu Tupper Montney hà pruduttu 260 milioni di piedi cubi per ghjornu durante u trimestre.Semu entusiasmati di i nostri risultati 2019 bè cumu sò stati in tendenza è allineati cù curve di tipu 24 Bcf, un aumentu da a tendenza precedente di 18 Bcf in 2018. In generale, avemu generatu un flussu di cassa liberu pusitivu in 2019 cù un prezzu mediu realizatu. di CAD 2.15 per Mcf.

Slide 16 in a nostra attività di u Golfu di u Messicu Murphy hè avà nantu à sta cartera di u Golfu di u Messicu recentemente allargata per sei mesi è in u quartu trimestre sta attività hà generatu 82 000 equivalenti per ghjornu à 85% liquidi.In tuttu u trimestre, avemu purtatu trè pozzi in linea dopu avè finitu l'attività di ligame è workover.Inoltre, cum'è aghju dettu prima, avemu eseguitu un memorandum di a nostra intesa in quantu à u sistema di produzzione flottante di King's Quay.

Diapositiva 17, i nostri prughjetti avanzanu cum'è previstu in u Golfu, avemu attualmente una piattaforma di perforazione di un prugramma di trè pozzi à Front Runner, è ancu di una nave di perforazione chì conduce dui workovers sottomarini back-to-back, in u primu. tipu di 2020. Cume avemu da detaglià sti prughjetti inseme cù l'altri listati in a diapositiva portanu volumi supplementari in linea per sustene a nostra rata di produzzione à longu andà cum'è divulgata prima.I nostri grandi prughjetti à longu andà in Khaleesi / Mormont è Samurai avanzanu bè ancu cù cuntratti di ingegneria sottumarina è di custruzzione recentemente attribuiti sottu u budget.

Diapositiva 19, per u primu trimestre di u 2020, anticipemu a produzzione di 181 000 à 193 000 equivalenti per ghjornu cuntendu per i cali naturali è i tempi di inattività pianificati, cumprese più di 3 000 equivalenti per ghjornu assuciati à Terra Nova chì resta offline.A pruduzzione di 190 000 à 202 000 à 60% di l'oliu hè prevista per l'annu 2020 basatu annantu à u pianu di capitale di $ 1,4 miliardi à $ 1,5 miliardi.Di quella quantità, circa $ 1.2 miliardi di u nostru budgetu hè attribuitu à i nostri assi in Eagle Ford Shale è in mare.

È riunendu u nostru prugramma annuale di capitale, u nostru focus primariu hè di generà un flussu di cassa eccessiva per copre u nostru dividendu cum'è avemu acquistatu novi assi in u Golfu in 2019, ci hè un prughjettu à St. A crescita di a produzzione prevista in trè anni.Stu prughjettu hà impactatu a nostra allocazione di capitale per 2020 postu chì a nostra dedicazione à a parità di capex di flussu di cassa ci hà purtatu à aghjustà u nostru pianu per assicurà chì u flussu di cassa hè prutettu.Questu ci permette di cuntinuà u nostru dividendu longu è mantene circa 1,5 volte u debitu nettu à i rapporti EBITDA.

Slide 20, cum'è avemu discututu in i trimestri precedenti, u nostru pianu quinquennale, u Golfu di Messicu ottene una produzzione media di circa 85 000 equivalenti.Per u 2020, u nostru capex totale di $ 440 milioni genera una produzzione media annua di 86,000 equivalenti per ghjornu cù sei pozzi operati è cinque pozzi non operati chì venenu in linea durante l'annu.U pianu di u prugettu 2020 hè una cumminazione di rigs di piattaforma, workovers è tiebacks cum'è detallatu in a slide precedente.In generale, generaranu circa $ 1 miliardi di flussu di cassa operativu questu annu.

Slide 21, basatu annantu à u puntu mediu di a nostra guida di capex, u nostru budget onshore hè previstu di $ 855 milioni cù circa 80% esse attribuitu à Eagle Ford Shale.Semu entusiasti di cuntinuà u nostru prugramma più robustu in 2020 dopu avè diminuitu significativamente a spesa in l'ultimi anni mentre mantenemu u nostru approcciu disciplinatu à l'allocazione di capitale.I pozzi operati 97 chì venenu in linea quist'annu sò stati principarmenti cuncentrati in e nostre zone Karnes è Catarina.Inoltre, avemu un interessu di travagliu mediu di 24% è 59 pozzi grossi non operati previsti per vene in linea durante l'annu, principalmente in u Contea di Karnes.

In u 2020, a nostra pruduzzione Eagle Ford Shale hè stata aumentata constantemente cum'è previstu, ghjunghjendu à a media di u quartu trimestre di più di 60 000 equivalenti per ghjornu.Questa crescita significativa ponderata di l'oliu ci riporta à un livellu chì ùn avemu micca sperimentatu in parechji anni.In Kaybob Duvernay, pensemu di spende $ 125 milioni per mette in linea 16 pozzi operati mentre cumpiendu u nostru trasportu di perforazione prima di l'annu.U Kaybob Duvernay funziona straordinariamente bè in tuttu u bordu cù risultati eccezziunali in efficienze di perforazione è cumpleta ottenute.

In u nostru prolificu Tupper Montney, destinemu $ 35 milioni per portà in linea cinque pozzi à questu livellu di capitale spende questi pozzi generanu soldi gratuiti à circa CAD 1.60 prezzi AECO.A spesa limitata in u flussu di cassa gratuitu in questa grande risorsa hè ben piazzata in a nostra cartera cum'è una parte di e esigenze glubale per u gasu naturale cum'è un sustitutu di carbone à longu andà è un futuru più bassu di carbonu.

Diapositiva 22, u nostru prugramma 2020 si inserisce bè in i nostri scopi di esplorazione à longu andà, pensemu di spende circa $ 100 milioni è perforà quattru pozzi, chì ci permette di destinà più di $ 500 milioni di equivalenti in barili di risorse.In u latu di i Stati Uniti di u Golfu, avemu un interessu di travagliu 12% non-op in u monte Ouray.Questa prospettiva hè prevista per spud a fine di u secondu trimestre.Semu più entusiasmati di u nostru prugramma di dui bè in Messico;prima, avemu pensa à spud Cholula Appraisal bè seguita da nova prospettiva targeting u primu sempre sub-sale bè in Messico chjamatu Batopilas.I dui pozzi sò strategichi in i nostri piani futuri è da luntanu Messicu.In u Brasile cuntinuemu à maturà parechje prospettive, è ancu a pianta - ancu a pianificazione hè in corso.U nostru cumpagnu aspetta di spud u primu pozzu à principiu di 2021.

Diapositiva 23, mentre guardate i nostri piani per i prossimi anni, crede chì seremu capace di generà circa $ 1.4 miliardi di soldi gratuiti dopu u nostru dividendu, mentre furnisce circa 5% CAGAR di produzzione, tuttu mantenendu u 60% di ponderazione di l'oliu.Avemu da ottene questu allocannu in media circa $ 1.3 miliardi di capitale annu cù questu 1.4% à 1.5% essendu prugramma in 2020, aspettate esse l'annu più altu di spesa di capitale.In i prossimi cinque anni, u nostru attivu di u Golfu di u Messicu mantene a produzzione media annuale di circa 85 000 equivalenti per ghjornu, è Eagle Ford Shale hè attualmente previstu per avè da 10% à 12% CAGAR di produzzione.Cumu avemu pianificatu a nostra spesa annuale di $ 100 milioni di capitale è esplorazione, chì ci permette di perforà da trè à cinque pozzi annu.Sò sicuru d'accordu chì questu hè un prugramma pluriennale significativu.

Diapositiva 24, cum'è entremu in u nostru 70u annu cum'è una corporazione Murphy Oil hè ben posizionatu per u futuru dopu à un altru annu di u rendimentu di u rendimentu tutale di l'azionista di u quartile, paragunatu à u nostru gruppu di pari, avemu ottenutu u ranking percentile 95 in u rendimentu tutale di l'azionista. in l'ultimi trè anni.U nostru portafogliu di novu trasfurmatu cù l'esplorazione à l'alza hà una capacità cuntinua di furnisce un flussu di cassa gratuitu sopra u nostru rendimentu di dividend competitivu.

In fine, mi sentu chì avemu fattu cun successu un cambiamentu monumentale mentre trasfurmemu Murphy in una cumpagnia focalizzata in l'Emisferu Occidentale.Questu ci pone per a creazione di valore à longu andà.Sò soprattuttu fieru di esse una di e cumpagnie selezziunate per generà flussu di cassa gratuitu è ​​rende dividendi - dividendi significativi à i nostri azionisti oghje.È avemu a capacità unica di creà un rialzo per i nostri azionisti cù prugrammi di esplorazione strategica cuntinuata.Allugemu capitale à i nostri assi ponderati di u petroliu à marghjini elevati per generà una crescita prufittuosa, facemu tuttu questu, mantenendu un ochju attentu à i modi per cuntinuà à operare in modu sustenibile in u futuru.

Grazie.Signore è signori, avemu da principià avà a sessione di dumande è risposte.[Istruzzioni per l'operatore] A prima dumanda hè di Brian Singer da Goldman Sachs.Per piacè vai avanti.

A mo prima dumanda hè nantu à l'Eagle Ford Shale, chì avete evidenziatu in una di e diapositive, Slide 12, aspettate - o chì avete vistu EUR più altu da pozzi perforati in 2019. e aspettative sò in 2020 versus 2019 da una perspettiva tutale di l'oliu EUR.Ciò chì vede cum'è i risichi upside versus downside per ottene u percorsu di crescita chì spinghje a produzzione à 60 000 BOE à ghjornu in u quartu trimestre?

Ebbè Brian, vedemu a nostra continuazione di questu ùn sò micca sicuru nantu à a listessa trajectoria chì avemu avutu in u passatu, vedemu chì questu hè un pocu megliurà cù a tecnulugia frac è grandi miglioramenti chì a nostra squadra hà fattu.Ancu quist'annu hè solu un prugramma totalmente sfarente di l'annu passatu più ponderatu in Karnes è Catarina è menu in l'area di Tilden induve avemu avutu qualchì problema in u quartu trimestre.Ma l'area di Tilden ùn hè nunda di male in tuttu, era una idea di sti pozzi di Tilden si facianu bè sopra à l'EUR chì avemu in i nostri riserve pruvati micca sviluppati è dopu u nostru pianu à longu andà, è mantenemu quellu livellu è poi andò. retrocede à u nivellu chì avemu avutu in u pianu à longu andà nantu à un numeru assai limitatu di pozzi in u quartu trimestre.

U prublema per l'allocazione di capitale hè un novu cumpagnu assai grande BPX, chì hè attivamente perforatu dopu a so compra di BHP in l'area di Karnes cù alcuni assai belli up - pozzi più bassi di Eagle Ford Shale è alcuni pozzi di Austin Chalk assai belli.Dunque rimpiazzanu a nostra allocazione di capitale tipica in Tilden è chì stamu perforando più core di core quist'annu è un prufilu di risicu completamente diversu da l'anni precedenti in Tilden induve ùn avemu micca perforatu per parechji anni.Dunque, avemu cunfidenza in ottene questu per via di l'impurtanza di u nostru prugramma micca operatu è un prugramma assai grande micca operatu in u quartu trimestre in quale questu annu avemu avutu spesu assai limitatu in l'ultimi dui mesi è pussede oghje in Eagle Ford. , Brian.

Perfettu.Grazie.E poi a seconda hè un paru di dumande nantu à l'offshore.Pudete parlà à a tendenza chì vede nantu à u latu di u costu è i risichi upside versus downside there?E poi capisci separatamente chì i tempi di inattività è a volatilità sò a parte normale di l'operazione in ogni locu, in particulare in l'offshore, ma pudete parlà di cumu risicheghjate i tempi di inattività in a guida di u 2020 datu un pocu di ciò chì avemu vistu quì recentemente?

Ebbè, nantu à a stampa di u centru di a cità ci sò dui tipi di downtime in l'ambiente offshore, ci hè un downtime assuciatu à un anticipu imprevisu chì vi hè accadutu di tantu in tantu.Avemu tipicamenti è avemu questu annu di una indennità di 5% in e nostre curve di pruduzzione per i tempi di inattività imprevisu o quellu tempu di inattività tutale in a nostra attività.In realtà in u 2020 avemu menu tempi di inattività pianificati è indennità più grande, cumparatu cù l'anni precedenti di tempi di inattività imprevisu.Ebbè, hè difficiuli di predichendu in l'occasioni, Brian sò e situazioni meccaniche chì succedenu bè, cum'è malfunzionamentu sottumarinu di sti novi assi, cum'è aghju dettu prima oghje avemu pussede sti beni per sei mesi è l'apparechju si ruttu, se vulete o un a putenza umbilicale è a linea di trasportu idraulica è avemu avutu à spool chì è riparà, quelli sò difficiuli di mette in quellu livellu è assai raru in l'occurrence.

Ma da a nostra perspettiva generale di u centru di a cità avemu questu benchmarked è questu hè ciò chì normalmente facemu è ciò chì normalment vedemu fora di l'avvenimenti una tantum.È cum'è avemu capitu u sistema sottumarinu megliu, credemu chì avemu quellu à questu tempu è avemu chì cunfidenza predice.Ancu in quellu tempu d'inattività 5% hè un bonu pocu per l'annu di, Brian nantu à u periodu di 365 ghjorni sò stati inclusi un -- scusate sette ghjorni di pruduzzione zero in u Golfu per l'uraganu tipicamente i nostri barili in u Golfu ùn sò mai tutti completamente spenti, Ùn possu micca ricurdà un tempu quandu tuttu u Golfu hè fora di a produzzione, perchè avemu diversi sistemi di pipeline in diverse zone di operazione.È mi sentu chì hè ancu un risicu adattatu.

È un altru risicu chì avemu messu in questu, chì significativu cum'è s'ellu u vostru cuntatore di barili hè l'assetu di Terra Nova duverebbe pruduce finu à maghju è andà in un bacinu di sei mesi è vultà in uttrovi è per via di a situazione scunnisciuta ci avemu. andò avanti è mette quellu cum'è zero.Allora chì averia cambiatu e nostre discussioni prima di pruduzzione, cum'è nova infurmazione, s'ellu hè accadutu solu u 19 di dicembre.Allora pensu chì avemu cusì bè, pudete andà à calà zero, Brian.E poi avemu messu in questu è avemu u nostru downtime gestione cù assai dati in u Golfu è una longa sperienza è avà sei mesi d'amparà i novi sistemi sottomarini chì avemu acquistatu è ci sentimu còmode cù ciò chì avemu.

Cum'è una situazione di costu, Brian.Ci sarà un aumentu di i tassi di ghjornu à longu andà.Avemu ciò chì figura in i nostri piani.Ùn mi piace micca veramente discutiri di i tassi chì avemu nantu à diverse riggi.Ma di sicuru chì serà aumentatu chì, avemu bisognu di aumentà, pensu chì per i fornituri di quellu serviziu, vedemu sottu u budgetu nantu à l'equipaggiu sottumarinu è l'installazione sottumarina, chì supera a maiò parte di questu è continuemu à avè una efficienza incredibile i grandi navi di perforazione chì anu superatu in ogni prublema reale nantu à un aumentu di u ritmu di ghjornu chì si tratta di ghjorni nantu à u locu à a fine di u ghjornu, è u tipu di travagliu chì avemu in Khaleesi / Mormont hè ghjustu stallatu per questi rigs duale attività chì implicanu , cumpiimentu è perforazione simultaneamente - operazioni simultanee, è ùn sò micca preoccupatu di i costi in nessuna di e nostre imprese in questu mumentu.Cumu vecu l'efficienza chì manghja l'aumentu di a tarifa di u ghjornu è aghju attualmente, quandu offremu un altru equipamentu, diventa più bassu in a nostra attività offshore.

Iè, Ruggeru.Mi dumandava s'ellu puderia - iè, bonu ghjornu, signore.Mi dumandava s'ellu si pudia elaburà nantu à a struttura larga di a monetizazione di u Quay di u Re.Avete un bilanciu assai bellu forte.Mi dumandava perchè questu era un scopu strategicu impurtante per fà.E forsi ci aiutanu cù ciò chì i termini puderanu vede?

Puderaghju cunsiderà a nostra situazione strategica più forte chì avemu fattu era solu una capacità di, sapete, l'enfasi era nantu à a parità di cash flow capex.Una cosa da sapè di stu tipu di situazioni mid-stream tutta a Malesia hè stata fatta in questu modu.Tuttu u Thunder Hawk in u Golfu hè statu fattu cusì.Tutti i nostri affari sò fatti da un grande mid-stream chì hè possedutu da qualcunu altru.Avemu operatu cusì per un bellu pezzu è questu hè solu una continuazione di quellu pianu.

Ùn pudemu micca divulgà i tassi chì paghemu in questa facilità, cunsidereremu esse un tassu mediu assai bonu, se vulete, equilibrendu chì u nostru bilanciu cum'è avete purtatu face chì a tarifa hè più bassa, perchè avemu sfarenti risichi di creditu è ​​altre persone pò esse participatu à questu affari, hè diventatu una materia di u nostru St. Malo waterflood chì vene in a nostra allocazione di capitale, chì hè un prughjettu significativu à longu andà, hè realizatu assai bè.È chì faremu in i prossimi trè anni cù quellu $ 300 milioni di capitale è mantene u CAGAR è a crescita chì avemu avutu è avemu cercatu di finanziariamente ancora - aiutu finanziariu nantu à quella parte particulare di u prugettu.

Prughjettu ancu una quantità significativa di capitale per noi è chì avemu decisu di piglià a nostra pruprietà in questu è finanziariamente forma chì fora, se vulete, è sò assai cuntentu di u dirittu chì l'avemu naturalmente, ùn possu micca divulgà chì cum'è avissi da dì ciò ch'e aghju da pagà per mid-stream in u futuru o un cumpagnu vole chì ancu.Ma u nostru opex generale di a nostra cumpagnia quandu questu vene in linea, resteremu un attore nove o sottu nove è mi sentu da una perspettiva generale, questu ùn serà micca vistu in i finanziarii.È aghju ancu dì chì u flussu di cassa in questu flussu di u nostru pianu à longu andà hè probabilmente più altu ch'è a tarifa chì avemu.Allora sò cunfortu cù tuttu ciò, Arun.

Va bè.È u mo seguitu, Roger, hè nantu à u mudellu, mi dumandava, se puderia aiutà à pensà à cumu l'attività di workover più altu in u Golfu di Messicu è potenzalmentu l'Eagle Ford impactarà a vostra guida LOE per 2020?Mi dumandava s'ellu puderia ancu menzionate i vostri pinsamenti nantu à u breakeven di u prezzu di u petroliu in '20 per copre u capex è u dividend?

Va bè.Da una perspettiva di l'opex, anticipu chì u nostru opex serà quasi u listessu quist'annu chì avemu avutu workover.U nostru opex in u quartu trimestre hè stata guasi $ 3 affettata da una sola workover chì avemu realizatu in modu di spesa operativa à u nostru pozzu Chinook, sicuru chì i pozzi sò stati in linea à 13 000 barili equivalenti per ghjornu, quasi tuttu u petroliu.È aghju anticipatu i workovers chì avemu quì, avemu un interessu di travagliu più bassu in unu di i workovers, è ùn vecu micca chì esse un mutore maiò in a differenziazione di i nostri opx totali per l'annu, ma pudete avè aumenti trimestrali cum'è questi pozzi. sò generalmente fatti in circa un mese o dui di travagliu 45 ghjorni hè abbastanza tipicu.Allora chì puderia esse un rebote in u trimestre, ma in generale u nostru opex per l'annu cum'è una cumpagnia tutale è a nostra attività di u Golfu di Messicu deve esse sustinutu.

Da a perspettiva, pigliate u puntu mediu di guida in u nostru capex, chì hè di sicuru u nostru scopu.È ancu l'annu passatu, avemu ghjuntu quellu scopu è simu sottu à quellu scopu da una spesa di flussu di cassa nantu à a dichjarazione di u flussu di cassa, è aghju da solu - simu à quellu scopu nantu à a basa di accrual, chì ùn hè micca tuttu. cash in questu tempu, sicuru, ùn hè micca u nostru scopu di utilizà sopra chì avemu un intervallu per l'avvenimenti chì puderianu esse, è avà u prezzu di u petroliu ùn hè chjaramente ùn pò andà sopra à u puntu mediu.Se guardemu a striscia oghje cù l'impatti recenti di u virus nantu à i prezzi di u petroliu, avaristi probabilmente bisognu di $ 55 ùn ci hè micca prublema, ma se guardate a striscia attuale, duvemu probabilmente andà in a fine bassa di a nostra guida di capex di $ 1.4 billion à u $ 1.45 midpoint è ghjunghje à mezu à quellu per ghjunghje à copre u dividend.

È quandu facemu chì avemu qualchì opportunità dispunibule chì ùn deve micca impattu in a produzzione in quantu à qualchì tempu in diverse parti di a cumpagnia chì anu preferitu divulgà in un tempu dopu.Ma u nostru scopu hè di copre;u nostru scopu hè di taglià s'ellu ci hè bisognu, è esse attenti à questu, sicuru, a nostra copertura cum'è David hà dettu prima ci aiuta à quì in questu sensu è hè inclusu in ciò chì aghju dettu.Allora $ 55 WTI media per l'annu, chì pensu sempre hè assai realizabile.Ùn hè micca un prublema in tuttu.È in u mondu 53, parli solu di $ 20 milioni, $ 30 milioni di capex per trattà questu, Arun.

Ehi, bonu ghjornu.Vuliu seguità un pocu nantu à l'Eagle Ford quì, certamente hà nutatu chì avete avutu qualchì tempu di inattività di workover in u quartu trimestre, solu fighjendu a vostra guida di pruduzzione Eagle Ford di u primu trimestre, pare esse calata di circa 15% versus 4Q.Sò chì avete parlatu assai di u tempu.Vuliu solu avè un sensu di s'ellu ci hè ancu o micca workovers in corso in u primu trimestre di l'2020, un tipu di impattu in quella pruduzzione è allora forse puderebbe parlà un pocu di sta produzzione, una sorta di cadenza in tuttu. l'annu.Sò chì avete mintuatu u 60,000 in u quartu trimestre, duvemu vede una rampa abbastanza stabile in 2Q è 3Q, allora forse aiutatemi un pocu nantu à una parte di a direzzione di l'Eagle Ford quì?

Grazie.Leo.Dunque, in u quartu trimestre, avemu avutu qualchì impattu da un travagliu più bellu nantu à pozzi di tassi più altu di u tipicu quandu avemu una sorta di travagliu di rutina di riparazione di ascensori artificiali in Eagle Ford, avemu vistu un livellu simili d'attività, ma succede à avè più tempi di inattività. in relazione à i pozzi di tassu più altu di i pozzi di 300 à 400 barili à ghjornu, invece di i pozzi di 40, 50, 60 barili à ghjornu.Allora era un pocu anormale.Avemu avutu qualchì pozzu novu in linea in settembre in Catarina chì hà avutu un bellu pezzu di downtime chì andemu fora è avemu fattu un travagliu di pulizia di sabbia nantu à quelli, quelli pozzi sò avà tutti, ma circa unu hè tornatu à i tassi di produzzione normale.Allora da quella attività di workover in Catarina, probabilmente vedemu circa 500 o 600 barili à ghjornu d'impattu persistente da quellu mentre andemu in ghjennaghju.U restu di u campu hè una sorta di linea cum'è normale.

In i pozzi di East Tilden, chì Roger hà evidenziatu sottumessi à a nostra previsione, ma superava l'expectativa di i pozzi da 2015 è prima.Quelli pozzi anu impactatu u nostru trimestre da un pocu più di 700 barili per ghjornu.L'impattu di questu in a prima parte di u 2020 hè di circa 1 000 barili à ghjornu, è quellu impattu calarà durante l'annu.Allora vedemu un pocu sopra à a prima parte di l'annu.Aspittavamu a decadenza naturale in l'Eagle Ford cù a nostra cadenza di cadenza, soprattuttu in settembre è in uttrovi di l'annu passatu, a nostra nova consegna di pozzi in linea quist'annu, a nostra esecuzione di u nostru prugramma di perforazione è cumpleta hè andata assai bè.Avemu un prugramma di pozzi chì venenu in linea chì in u primu trimestre s'assumiglia à ciò chì pareva in u primu trimestre di u 2019. E dopu un pocu di più aspittendu in a parte più tardi di u sicondu trimestre per i nostri pozzi di Karnes operati in linea.Allora hè un pocu più tardi ramp-up di novi pozzi in u sicondu trimestre dopu avete vistu in 2019. Ma dopu una forte spinta per u restu di l'annu cù più pozzi IP più alti in Catarina è Karnes cuntribuiscenu tardi in u sicondu trimestre è u terzu trimestre è un grande spinta di pozzi Karnes non operati in u quartu trimestre di u 2020.

Va bè.Colore assai utile.Dunque, certamenti sona cum'è hè abbastanza à mità di pesu nantu à a crescita di Eagle Ford in '20 quì.

Serà sempre cusì, Leo.Quandu si smette di spende à a fine di l'annu à u capitale di carica frontale, chì diventerà una cosa cumuna in Shale.Ùn simu micca solu Murphy.Hè più difficiule di fà cusì.

U nostru prugramma in 2020 hà 14 pozzi chì venenu in linea assai tardi à a fine di l'annu in Karnes.Allora avemu un cunsegna più fermu bè in 2020, cumparatu à 2019. Allora duvemu esce da l'annu nantu à un altu invece di una tendenza downward cù decadenza naturale.Allora un pocu sfarente sguardu questu annu di u nostru prugramma.

Va bè, hè un bonu culore di sicuru .. E supponu, vulia solu seguità un pocu di u tipu di i prossimi dui anni in quantu à cumu pensate à a prospettiva.Sò chì avete dettu chì u 2020 hè u più altu per i capex, vogliu dì, pare chì quellu tippu vene quì, sapete, in '21.Sò chì avete parlatu di i 85 000 BOE per ghjornu in u Golfu di Messicu.Ma cum'è aghju guardatu i vostri diapositive è videndu alcuni di i calendari di ligame.Vuliu solu avè un sensu, pareva chì ùn ci era micca assai pozzi in u Golfu chì venenu finu à a fine di l'annu in u 21.Allora duvemu aspittà chì a produzzione di u Golfu scende un pocu in u 21 è poi cullà assai in u 22, Khaleesi è Mormont venenu qualcosa chì pudete dì à questu?

Quist'annu, seria una filigrana alta di pruduzzione annantu à i prossimi dui anni in u Golfu, ma micca assai calata significativu guasi, di sti pozzi sò pozzi tassi abbastanza altu quandu li vede nantu à questu graficu ancu micca evidenziatu quì.I pozzi non-op, cusì hè solu Kodiak in quale avemu un grande interessu di travagliu quì, unu di i nostri campi più prufittuali cù rigali pusitivi incredibili.Assai cunfidendu in a media di questu, diceraghju chì a capitale per furnisce questu hè probabilmente sottu à a guida precedente.È avemu i pozzi significativi chì venenu quì in questa lista è ancu in u non-op sia à San Malo è Kodiak è cum'è - è Lucius ancu.Allora u non-op ùn hè micca evidenziatu quì, ma assai cunfidendu nantu à u nostru prufilu di produzzione à longu andà di stu scopu 85 è menu capex versu a fine di u periodu di pianificazione.

Capitu, ok.Allora, iè, pare chì ci hè una quantità di altri pozzi ghjustu nantu à i diapositive chì anu da aiutà à rinvià un pocu di quellu.Va bè chì hà sensu.

E sti pozzi sò assai altu pruduzzione, Leo, cù vari interessu di travagliu, ma sò sti pozzi high-rate avemu trattatu quì.

Va bè.No, hè utile.E supponu chì forse solu infine nantu à l'esplorazione.In u vostru Slide 22, vulia solu vede s'ellu avemu un pocu di più culore nantu à alcune di queste prospettive chì venenu più tardi in l'annu in quantu à ciò chì pensate chì puderia esse in Batopilas o u pozzu chì sarete. guess testing in early '21 in Brasile, circate solu di avè un sensu di quale tipu di obiettivi grossi recuperabili sò in quelli pozzi?

Ebbè, vogliu dì chì noi - per divulgà stu tipu di questioni richiede assai, assai appruvazioni di i partenarii è dunque ùn avemu micca quì.Vogliu dì, tipicamente in u Golfu di u Messicu, avete anticipatu in l'esplorazione bè per esse una opportunità di tipu di 75 milioni di barili più, sò quelli chì avemu sempre destinatu quì.In a nostra zona di Cholula in Messico, avemu avutu una scuperta chì l'annu passatu hè stata divulgata, è chì era una pusizioni crestale bè cù un bonu pocu di oliu chì hè - avianu spots flat se vulete, è avemu bisognu di stallà quella struttura in un reservoir più grossu in unu di i pozzi, chì ùn hà micca un livellu d'acqua in a zona, è chì avemu fattu assai travagliu sismicu quì è ancu una opportunità assai vicinu cù una risposta sismica ideale à tutta a struttura di u pozzu Cholula. .È in quellu tipu di zona da quellu pozzu è l'opportunità vicina chì hè identica à questu, a stessa età di prufundità vicinu, se vulete, sò 100 milioni di cose di barile chì simu derisking in quella zona abbastanza grande.

Dunque, avemu duie imprese in Messico avà, unu hè una zona media di u Miocene chjucu in a gamma di 100 milioni di barili à u Nordeste di a scuperta di Talos chì pudemu facilmente aghjunghje è aghjunghje assai simili à ciò chì facemu in u Golfu.E ci hè Batopilas bè hè un grande pozzu sopra $ 160 milioni di equivalenti di dimensione è hè una struttura Miocene assai grande sottu u salinu.È cusì quelli opportunità, è di sicuru, u nostru bacinu Sergipe-Alagoas, ùn avemu micca divulgatu a dimensione di quelli opportunità, chì pudete anticipà qualcosa cusì cù u cumpagnu chì avemu da esse abbastanza grande.È sperendu per quelli chì sò grande è quì vai cù i 500 sopra è questu hè tuttu ciò chì pudemu dì.Una volta un pozzu tipicu in u Golfu 75, avemu toccu un bonu pocu di, vicinu à 100 è oltre in u Golfu - in a regione di u Messicu cù questi tipi di spese assai [Indecipherable] di pozzi, trattate pozzi, in fattu.È dopu una grande opportunità futura per noi in Brasile chì simu assai entusiasmati.Ma avè una divulgazione limitata à questu tempu.

Dui dumande, pensu chì u mercatu ùn apprezzà micca cumplettamente u benefiziu di San Malo veramente post u timeframe '24.Pudete solu, tippu, parlà di cumu si vede a pruduzzione una volta chì vene in linea in u 23 è poi cumu quellu scopu avanti è quantu longu - a longevità di quelli volumi in u sistema?

Bonghjornu, Gail.St. Malo vene à a fine di '23 principiu di '24 tipu di picchi, aghjunghje più di 5 000 barili à u ghjornu di produzzione netta à a nostra cartera offshore è aghjunghje circa 32 milioni di barili di riserve a nostra parte è NPV significativu, NPV in $ 150 milioni à $ 160 milioni. cù circa un 18% à 20% tassi di ritornu à $ 55 oliu flat.Dunque hè significativu è vene in un bonu tempu per a nostra cartera offshore.

Perfettu.È dopu in u 2019 u Golfu di u Messicu hà avutu qualchi differenziali assai sani.Pudete solu furnisce un pocu di culore nantu à cumu vedete i differenziali GOM in 2020?

Iè, pensu chì a stampa differenziale in u Golfu hè stata assai megliu chè prevista da una perspettiva di l'IMO 2020 chì era veramente un impattu maiò.I diffs sò più bassi ch'elli eranu in parte di u 19.Oghje, in a nostra attività di Marte induve marcamu fora di Marte in u Golfu di u Messicu, questi seranu tutti l'assi chì avemu acquistatu da Petrobras, è ancu a nostra Medusa più vechja è i sensi di front-runner.Hè circa 36% di a nostra pruduzzione, sti diffs sò chjaramente più di $ 1 annu à a data, a diffarenza di ferraghju è questu hè $ 1.40 pusitivu, certi CHOPS anu previstu per esse sottu à u dollaru negativu, in fattu.È chì vedemu questu per esse assai megliu di ciò chì pensava à l'origine.

In HLS in u Golfu, attornu à 21%, issu hè qualchi assai, assai altu marghjini crudes intornu à u nostru Kodiak non-op bè è tutti i nostri affari LLOG avemu compru è u campu dalmatian chì avemu è esse u travagliu più prestu quartu quartu, ci era un $ 4 pusitivu è avà simu chjaramente in a gamma di 350 pusitivi quì, è mi sentu bè per quessa.Un'altra bella situazione per noi hè Magellan East Houston, MEH chì rapprisenta u 33% di i nostri vechji liquidi chì escenu, l'affari di Eric in Eagle Ford.È questi dui sò stati circa $ 3.40 o $ 3.40 pusitivi à a basa WTI in quale marcamu l'equipaggiu.Dunque, in generale, simu sempre da esse posizionati è crede quandu si vede u trasportu è u prezzu realizatu di a nostra cumpagnia, è induve si trovanu i nostri barili.Seremu sempre pusitivi per quasi tutti i pari, perchè a natura unica di induve vendemu sti barili è assai cuntenti di l'affare chì avemu, pensemu chì hè un vantaghju cumpetitivu È cusì perchè avemu aghjustatu u nostru affari di u Golfu è attribuisce più capitale. à a nostra attività Eagle Ford.Sì avete i prezzi più alti, avete sempre un vantaghju.

Grazie.[Istruzzioni per l'operatore] È a prossima dumanda hè da Paul Cheng da Scotia Bank.Per piacè vai avanti.

Sè avete da aghjustà u capex, duvemu assume chì hè solu in Eagle Ford o chì avete ancu aghjustà in altri spazii?

No, cum'è di novu, preferiscu micca divulgà questu in questu mumentu.Avemu qualchì pagamentu di l'appruvazioni di u pianu di sviluppu di u campu in Vietnam chì sò parti di u nostru pianu, chì si fate quella tappa chì pò esse ritardata, è avemu vistu qualchi spesi diffirenti è qualchì esplorazione à a fine di l'annu.Cerchemu di fà queste riduzioni naturalmente induve ùn aghjustemu micca a nostra allocazione di capitale di rendimentu assai altu à i workovers è i tie-backs in u Golfu, nè cambià u nostru calendariu di rig in Eagle Ford in questu mumentu.Mi sentu cunfortu chì pudemu fà quessa è avemu da fà, s'ellu ci vole à fà, a faremu.

Piacevule.È in Brasile avete digià identificatu quale hè u pozzu chì anderete à perforare l'annu prossimu - principiu di l'annu prossimu?

Avemu una bona idea - avemu una bona idea di sicuru, ma avemu trattatu cun un grande cumpagnu quì.E pensu chì puderete vultà è monitorà a so divulgazione nantu à un altru prughjettu super grande in u tempu, è anticipate ancu una divulgazione simili quì.

Va bè.Allora ùn avete micca statu capace di dà un - forse un target di punta di perforazione o qualcosa chì hè in relazione à questu puntu?

Va bè.È quandu dite à principiu di l'annu dopu.Parlemu di u principiu di u primu trimestre ?Chì...

Iè.U pianu di rig hè implicatu cù i permessi è u calendariu di i nostri partenarii, chì implicanu ancu altri blocchi chì anu.È aghju anticipatu chì sia prima di u 21 à questu tempu.Iè, signore.

Va bè.È pò esse chì mi mancava.Ti meravigliate quandu dite chì ùn avete micca un pozzu chì vene in flussu in Eagle Ford per i prossimi 100 ghjorni?

Innò, nò, hè da quandu ci mettemu un pozzu à principiu di uttrovi è avemu da avè qualchì pozzu chì scorri u sabbatu.Allora hè passatu assai tempu.

L'allocazione di capitale di u nostru prugramma di Shale caricatu in front-end impacta è avemu sopravvalutatu a produzzione sopra u nostru EUR tipicu, avemu brusgiatu per quessa in u quartu trimestre.Avà avemu quellu prublema in cima à un prughjettu di front-end pianificatu à longu andà.Avemu statu perforatu cù trè rigs quì à partesi da a fine di l'annu.È purtemu un pad significativu di 10 pozzi quì abbastanza rapidamente è sentimu bè cù a nostra guida è ciò chì facemu quì.

Simu, Paulu.Cumincemu questu - cumincemu u sabbatu matina.Hè statu un pocu tempu, ciò chì aghju pruvatu à dì hè chì hè difficiule in un ghjocu di Shale è truverete chì raru per ùn mette micca un pozzu in 100 ghjorni è ma avemu tornatu clicchendu è aghjunghje pozzi in tuttu u trimestre. è avemu una cadenza significativa di custruzzione di pozzi, cum'è Erik hà descrittu prima in a chjama.

D'accordu, è l'ultimu da mè, ci pò dà un pocu - chì hè l'East Tilden, u bonu rendimentu in u quartu quartu chì parli?E quale era a previsione corporativa chì avete aduprà?E avete digià aghjustà quella previsione o pensate chì u Tilden Est bè in u quartu trimestre era una anomalia è a vostra previsione di capex hè sempre, OK.

Di sicuru, Paulu.Allora i pozzi di East Tilden, avemu purtatu quelli pozzi in linea, i so IP30 eranu basamenti in linea cù a nostra previsione.Ùn sò micca u numeru esatta, ma in un locu intornu à 800 BOE per ghjornu mediu per l'ottu pozzi.Allora parevanu veramente boni per circa 30 ghjorni dopu chì avemu cuminciatu à vede un decadenza crescente.Dunque, cum'è l'aghju citatu, in ghjennaghju, u distaccu trà a nostra previsione precedente è a prestazione attuale di a produzzione per u tutale di l'ottu pozzi era di circa 1 000 BOE per ghjornu, è aspittemu chì u distaccu serà quì, ma calarà attraversu. l'annu cum'è l'attesa prima diminuisce cum'è pozzi sempre.

Grazie per piglià a quistione.Unu di i punti chì avete fattu in u vostru, tipu di intro, hè chì avete riformulatu a basa di l'attivu per esse un ghjocu puru di l'Emisferu Occidentale.Ma avete sempre l'esplorazione di u Vietnam è si senti cum'è un pocu di una idea dopu à questu puntu.Allora sò curioso di quale hè a logica per mantene questi assi ?

Ci hè un vantaghju significativu in quelli assi.Avemu una scuperta significativa quì chì metteremu in linea, facemu attualmente alimentazione, è averemu l'appruvazioni di u pianu di sviluppu di u campu quì attraversu u guvernu - u guvernu era cusì lento.È noi - cù a nostra allocazione di capitale ùn l'avemu micca precipitatu se vulete.Hè una situazione assai unica.Avemu appena aghjustatu un altru bloccu cù un impegnu unu pozzu, avemu una seria di pruspettivi chì sò pocu risicu perforati da jack-ups è ci permette ogni tipu di upside, ma in questu tempu particulare cù l'allocazione di capitale di avè un CAGAR limitatu è liberu. flussu di cassa è custruisce un affari cun un flussu di cassa liberu significativu.Hè stata rallentata in i primi dui anni per a nostra attività, ma seremu definitivamente perforà quì l'annu prossimu, è questu hè un dorme per noi chì hè significativu è ci permette ogni tipu di flessibilità chì implica diverse parti di a nostra attività in avanti.

Dunque, cum'è u Vietnam, avè una pusizioni assai unica, una pusizione di entrata assai prezzu, una scuperta assai bella quì, ci sarà - esse messu in u nostru pianu à longu andà hè in ciò chì avemu divulgatu quì è assai entusiasmu.Solu ùn esse micca una grande capitale quì questu annu per tutti quelli ragiuni chì leghjemu ogni ghjornu.

Va bè, una altra quistione di esplorazione, se mi ricordu, pensu chì era cinque o sei anni fà chì avete fattu sforzi per fà qualchì perforazione in Suriname, unu di i primi, pensu, E & P internaziunali per fà questu.E allora stu tipu di fizzled u modu avà, sicuru, vedemu i tituli di u Suriname in una basa apparentemente ogni ghjornu.Sò curioso, se avete qualchì interessu à rivisite l'opportunità in quella geografia emergente?

Semu interessate in tutte l'opportunità in l'Emisferu in quale ci focalizemu, chì hè Sudamerica, u Golfu di u Messicu propiu è u Messicu offshore induve avemu un bloccu significativu è avemu aghjustatu recentemente in Brasile un altru segmentu in u bacinu di Portiguar.Quelli pozzi chì stavamu perforatu tanti anni fà, simu un ghjocu totalmente diversu, un tempu totalmente diversu.Avemu - cum'è sapete, avemu statu un'esplorazione globale, ma simu pruvatu à fucalizza nantu à avè più infurmazione è più focu annantu à i dati è solu i bacini in quale travagliammu.Solu perchè ùn avemu micca participatu, ùn significa micca chì ùn avemu micca vistu quì è u prezzu di u poker era sopra à ciò chì vulemu fà.È ancu à l'occasioni in un paese cum'è chì sona simplice, ma quandu vi vede i diversi accordi chì avete accunsentutu, per fighjà u ghjornu di qualcunu serà assai limità in una perspettiva di sviluppu di l'affari avanti.È in certi di quelli lochi ùn pudemu micca fà un accordu chì preferimu travaglià. Allora guardemu in questa regione, ùn simu micca contru à travaglià quì, ma ùn avemu micca truvatu l'uppurtunità chì vulemu participà. è induve pudemu aghjunghje un valore significativu per l'accionista.

Va bè.Ùn avemu più dumande oghje è chì finiscinu a nostra chjama oghje.Apprezzemu tutti per l'ascoltu, è vi vedemu à u nostru prossimu risultatu trimestrale.Ti ringraziu assai.

10 azioni chì ci piacenu megliu cà Murphy OilQuandu i geni di l'investimentu David è Tom Gardner anu una punta di scorta, pò pagà per sente.Dopu tuttu, a newsletter chì anu gestitu per più di una dicada, Motley Fool Stock Advisor, hà triplicatu u mercatu.*

David è Tom anu revelatu solu ciò chì credenu chì sò e dece migliori azioni per l'investituri per cumprà avà ... è Murphy Oil ùn era micca unu di elli!Hè propiu - pensanu chì questi 10 stocks sò ancu megliu cumprà.

Questu articulu hè una trascrizione di sta teleconferenza prodotta per The Motley Fool.Mentre strivemu per u nostru Foolish Best, ci ponu esse errori, omissioni o imprecisioni in questa trascrizione.Cum'è cù tutti i nostri articuli, The Motley Fool ùn assume micca ogni rispunsabilità per u vostru usu di stu cuntenutu, è vi ricumandemu fermamente à fà a vostra propria ricerca, cumpresa à sente a chjama sè stessu è leghje i schedari SEC di a cumpagnia.Per piacè vede i nostri Termini è Cundizioni per più dettagli, cumprese i nostri Disclaimers Obligatoriu di Responsabilità Capitalizzata.

Motley Fool Transcripters ùn hà micca pusizioni in alcunu di i stock citati.U Motley Fool ùn hà micca pusizioni in alcunu di i stocks citati.U Motley Fool hà una pulitica di divulgazione.

I punti di vista è l'opinioni espressi quì sò i punti di vista è l'opinioni di l'autore è ùn riflettenu micca necessariamente quelli di Nasdaq, Inc.

Fundatu in 1993 in Alexandria, VA., Da i fratelli David è Tom Gardner, The Motley Fool hè una cumpagnia di servizii finanziarii multimediale dedicata à custruisce a più grande comunità d'investimentu di u mondu.Raggiunge milioni di persone ogni mese attraversu u so situ web, i libri, a colonna di ghjurnali, u spettaculu radio, l'apparizioni televisive è i servizii di newsletter di abbunamentu, The Motley Fool campioneghja i valori di l'azionisti è sustene incansablemente l'investitore individuale.U nome di a cumpagnia hè stata presa da Shakespeare, chì i so stupidi sàvii istruivanu è divertitu, è puderanu dì a verità à u rè - senza avè a testa tagliata.

Location*Please select…United StatesAfghanistanÅland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua and BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBolivia, Plurinational State ofBonaire, Sint Eustatius and SabaBosnia and HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish Indian Ocean TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral African RepublicChadChileChinaChristmas IslandCocos (Keeling) IslandsColombiaComorosCongoCongo, the Democratic Republic of theCook IslandsCosta RicaCôte d'IvoireCroatiaCubaCuraçaoCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorGuinea EquatorialeEritreaEstoniaEtiopiaIsole Falkland (Malvinas)Isole FaroeFijiFinlandiaFranciaGuyana FrancesePolinesia FranceseTerritori Australi FrancesiGabonGambiaGeorgiaGermaniaGhanaGibraltarGreciaGroenlandiaGrenadaGuadalupaGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard Island and McDonald IslandsHoly See (Vatican City State)HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran, Islamic Republic ofIraqIrelandIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea, Democratic People's Republic ofKorea, Republic ofKuwaitKyrgyzstanLao People's Democratic RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan Arab JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia, the former Yugoslav Republic ofMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia, Federated States ofMoldova, Republic ofMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk Isula Isole Marianne di u NorduNorvegiaOmanPakistanPalauTerritoriu Palestinianu, OccupatuPanamaPapua Nova GuineaParaguayPerùFilippinePitcairnPoloniaPortogalloPortu RiccuQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint BarthélemySaint Helena, Ascension and Tristan da CunhaSaint Kitts and NevisSaint LuciaSaint Martin (French part)Saint Pierre and MiquelonSaint Vincent and the GrenadinesSamoaSan MarinoSao Tome and PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSint Maarten (Dutch part)SlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth Georgia and the South Sandwich IslandsSouth SudanSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard and Jan MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian Arab Republica TaiwanTadjikistanTanzania, Republica Unita di TailandiaTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad è TobagoTunisiaTurchiaTurkmenistanIsule Turchi è CaicosTuvaluUgandaUcrainaEmirati Arabi UnitiRegnu Unitu Isole Minori OutlyingStati UnitiUruguayUzbekistanUzbekistan Islande,Uzbekistan,Boliviera,Uzbekistan, Venezuelan, Venezuela, Venezuela, Venezuela

Iè!Vogliu riceve cumunicazioni Nasdaq in relazione à i Prodotti, a Notizie di l'Industria è l'Eventi. Pudete sempre cambià e vostre preferenze o annunzià l'abbonamentu è a vostra infurmazione di cuntattu hè coperta da a nostra Politica di Privacità.


Tempu di Postu: Feb-24-2020
Chat in ligna WhatsApp!