Plastics Pipe Institute per prumove a plastica riciclata à i legislaturi

L'associu parlerà à i legislaturi nantu à i benefici di l'usu di plastica riciclata per pruduce pipi.

U Plastics Pipe Institute Inc. (PPI) hà pensatu à accoglie un avvenimentu fly-in Settembre 11-12 in Washington, DC, per furnisce i legislaturi infurmazioni nantu à i benefici di l'usu di plastica riciclata per pruduce pipi.PPI serve cum'è una associazione cummerciale nordamericana chì rapprisenta tutti i segmenti di l'industria di i tubi di plastica.

"Mentre ci hè riutilizazione di plastica in parechje industrii, ci hè un'altra faceta di riciclamentu chì ùn hè micca largamente discussa, è questu hè cumu è induve aduprà u plasticu riciclatu per ottene u più benefiziu", dice Tony Radoszewski, CAE, presidente di PPI. in u rapportu.

Radoszewski nota chì i membri PPI implicati in a fabricazione di tubi usati in i sistemi di drenaggiu di l'acqua di piova tendenu à utilizà plastichi riciclati post-consumu.

Sicondu u rapportu PPI, i studii anu dimustratu chì a pipa ondulata di polietilene d'alta densità (HDPE) fabbricata cù materiali riciclati faci u listessu cum'è una pipa fatta da tutta a resina HDPE vergine.Inoltre, i corpi di specificazione standard nordamericani anu recentemente allargatu i standard di tubi HDPE ondulati esistenti per includere resine riciclate, chì permettenu l'usu di tubi di drenaje HDPE riciclati in u dirittu di u publicu.

"Questu cambiamentu versu l'usu di cuntenutu riciclatu presenta una opportunità per l'ingegneri di designu è l'agenzii di utilità publica chì cercanu di riduce a so impronta ambientale generale assuciata à i prughjetti di drenaje di e timpeste", dice Radoszewski.

"Usà buttigli scartati per fà novi hè certamente benefiziu, ma piglià quella stessa vechja buttiglia è aduprendu per fà pipa hè un usu assai megliu di resina riciclata", dice Radoszewski in u rapportu."A nostra industria piglia un pruduttu chì hà una vita di 60 ghjorni è si trasforma in un pruduttu cù una vita di serviziu di 100 anni. Questu hè un benefiziu estremamente impurtante di plastica chì vulemu chì i nostri legislaturi cunnoscenu ".

U fondu aiuterà e municipalità è l'imprese chì sviluppanu novi tecnulugii focalizati in u riciclamentu è l'eliminazione di i rifiuti.

U Pennsylvania Recycling Markets Center (RMC), Middletown, Pennsylvania, è u Closed Loop Fund (CLF), New York City, anu annunziatu recentemente un partenariatu statale destinatu à un investimentu di $ 5 milioni in l'infrastruttura di riciclamentu in Pennsylvania.Stu prugramma statale seguita l'investimentu di Closed Loop Fund in AeroAggregates di Filadelfia in 2017.

L'impegnu di $ 5 milioni di u Fondu di Loop Chiusu hè riservatu à i prughjetti di Pennsylvania chì passanu attraversu u RMC.

U Fondu Closed Loop hè impegnatu à investisce in e municipalità è e cumpagnie private chì sviluppanu novi tecnulugia focalizati in l'eliminazione di i rifiuti o u sviluppu di tecnulugii di riciclamentu novi o migliorati per prughjetti pensati à migliurà i tassi di riciclamentu, aumentà a dumanda di prudutti fatti da cuntenutu riciclatu, cresce i mercati esistenti. è creanu novi mercati per u materiale riciclatu per quale e fonti convenzionali di finanziamentu ùn sò micca dispunibili.

"Avemu accoltu ogni partitu interessatu, qualificatu per travaglià cun noi per accede à u Fondu Closed Loop", dice u direttore esecutivu RMC Robert Bylone."In una volatilità senza precedente di i mercati di materiali riciclati, avemu bisognu di perseguite in modu aggressivu l'infrastruttura di riciclamentu è a fabricazione di prudutti di cuntenutu riciclatu in Pennsylvania - un articulu riciclatu ùn hè micca veramente riciclatu finu à chì hè un novu pruduttu.Semu grati à u Closed Loop Fund per a so assistenza à mette i mercati di riciclamentu di Pennsylvania in prima linea di i so sforzi in tuttu u paese.Aspittemu di cuntinuà u nostru travagliu cù l'imprenditori, i pruduttori, i prucessori è i prugrammi di cullizzioni, ma avà cù u Fondu Closed Loop direttamente accoppiatu à queste opportunità di Pennsylvania.

L'investimentu venerà in forma di prestiti zero-percentu à e municipalità è prestiti sottu à u mercatu à cumpagnie private cù operazioni di cummerciale sustanziali in Pennsylvania.RMC aiuterà à l'identificazione è u screening iniziale di diligenza dovuta per i candidati.Closed Loop Fund farà a valutazione finale di i prughjetti di finanziamentu.

"Questa hè a nostra prima cullaburazione formale cù una corporazione senza prufittu per aiutà à implementà un capitale sottu à u mercatu per rinfurzà è creà sistemi di riciclamentu in tutta Pennsylvania.Semu ansiosi di fà un impattu cù u Pennsylvania Recycling Markets Center, chì hà una storia di successi di u sviluppu ecunomicu di riciclamentu ", dice Ron Gonen, cumpagnu amministratore di Closed Loop Fund.

Steinert, un fornitore in Germania di tecnulugia di classificazione magnetica è basata in sensori, dice chì u so sistema di classificazione in linea LSS permette a separazione di parechje leghe d'aluminiu da rottami d'aluminiu prescelti cù una sola rilevazione utilizendu un sensore LIBS (spettroscopia di rottura indotta da laser).

LIBS hè una tecnulugia utilizata per l'analisi elementale.Per automaticamente, i metudi di calibrazione guardati in u dispusitivu di misurazione analizanu a cuncentrazione di l'elementi di l'alliage di ramu, ferrosu, magnesiu, manganese, silicuu, zincu è cromu, dice Steinert.

A classificazione di leghe implica prima separà a mistura di materiale sminuzzatu in tale manera chì u materiale hè alimentatu da u laser per chì i pulsazioni laser chjappà a superficia di u materiale.Questu provoca l'evaporazione di particelle minuscule di materiale.U spettru di l'energia emessa hè registratu è analizatu simultaneamente per detectà a lega è i cumpunenti di lega specifichi di ogni ughjettu individuale, secondu a cumpagnia.

Diversi materiali sò rilevati in a prima parte di a macchina;valves aria cumpressu poi sparà sti materiali in differente cuntainer in a seconda parte di a macchina, sicondu a so cumpusizioni elementari.

"A dumanda di stu metudu di classificazione, chì hè finu à u 99,9 per centu precisu, hè in crescita - i nostri libri d'ordine sò digià riempiti", dice Uwe Habich, direttore tecnicu di a cumpagnia."A separazione di u materiale è e produzioni multiple sò di primura impurtanza per i nostri clienti".

Steinert mostrarà a so tecnulugia LSS à l'Aluminium 2018 in Dusseldorf, Germania, u 9-11 ottobre in u Hall 11 à u Stand 11H60.

Fuchs, una marca Terex cù sede in l'America di u Nordu in Louisville, Kentucky, hà aghjuntu à a so squadra di vendita in l'America di u Nordu.Tim Gerbus guidrà a squadra Fuchs North America, è Shane Toncrey hè statu assuciatu cum'è direttore di vendita regiunale per Fuchs North America.

Todd Goss, direttore generale di Louisville, dice: "Semu felici d'avè Tim è Shane unisce à noi in Louisville.I dui venditori portanu una ricchezza di cunniscenza è sperienza, chì sò cunvinta chì aiutanu à ghjunghje i nostri scopi per u futuru ".

Gerbus hà un sfondate chì include sperienza in u sviluppu di i rivenditori, a vendita è u marketing è hà travagliatu in diverse industrie, cumprese l'equipaggiu di custruzzione è a fabricazione.In precedenza era u presidente è u direttore di sviluppu per una cumpagnia di dumper articulati in l'America di u Nordu.

Toncrey hà sperienza cum'è direttore di vendita è marketing in u settore di l'equipaggiu di custruzzione.Serà rispunsevuli di u Midwest è di e parti occidentali di i Stati Uniti

Gerbus è Toncrey si uniscenu à John Van Ruitembeek è Anthony Laslavic per rinfurzà a squadra di vendita in l'America di u Nordu.

Goss dice: "Avemu un focusu chjaru per guidà una crescita ulteriore per a marca è assicurà chì hè fermamente posizionatu cum'è u capu di carica in l'America di u Nordu".

Re-TRAC Connect è The Recycling Partnership, Falls Church, Virginia, anu lanciatu a prima fase di u prugramma di misurazione municipale (MMP).MMP hè cuncepitu per furnisce à e municipalità un strumentu di analisi è pianificazione di u prugramma di gestione di i materiali per standardizà a terminologia è armonizà e metodologie in supportu di a misurazione coherente di e dati di riciclamentu in i Stati Uniti è u Canada.U prugramma permetterà à e municipalità di analizà u rendimentu è dopu identificà è riplicà i successi, purtendu à megliu decisioni d'investimentu è un sistema di riciclamentu più forte di i Stati Uniti, dicenu i partenarii.

Emerge Knowledge, basata in Winnipeg, Manitoba, a cumpagnia chì hà sviluppatu Re-TRAC Connect, hè stata fundata in u 2001 per sviluppà suluzioni chì aiutanu l'urganisazioni à ottene i so scopi di sustenibilità.A prima versione di u so software di gestione di dati, Re-TRAC, hè stata lanciata in u 2004, è a prossima generazione, Re-TRAC Connect, hè stata liberata in u 2011. Re-TRAC Connect hè utilizatu da a cità, u conte, u guvernu statale / provinciale è naziunale. agenzie è ancu una larga gamma di altre urganisazioni per cullà, gestisce è analizà e dati di riciclamentu è di rifiuti solidi.

L'obiettivu di u novu prugramma di misurazione hè di ghjunghje à a maiò parte di e municipalità in i Stati Uniti è u Canada per avanzà a standardizazione è l'armonizazione di a misurazione di materiale di riciclamentu di curbside è di facilità a decisione per migliurà u rendiment di u prugramma di riciclamentu.Senza dati di rendiment adattati, i gestori di u prugramma municipale ponu luttà per identificà u megliu cursu d'azzione per migliurà u riciclamentu, dicenu i partenarii.

"U squadra Re-TRAC Connect hè estremamente entusiasta di lancià u prugramma di misurazione municipale in cullaburazione cù The Recycling Partnership", dice Rick Penner, presidente di Emerge Knowledge."U MMP hè pensatu per aiutà e municipalità à misurà u successu di i so prugrammi mentre creanu una basa di dati naziunale di informazioni standardizzate chì beneficerà tutta l'industria.U travagliu cù The Recycling Partnership per prumove, gestisce è rinfurzà u MMP à u tempu assicurarà chì i numerosi benefici di stu novu prugramma eccitante sò cumplettamente rializatu.

Basatu nantu à e dati sottumessi à u MMP, e municipalità seranu intrudutte à l'arnesi di riciclamentu è e risorse sviluppati da u Partenariatu di Riciclamentu.A participazione à u prugramma hè libera per e cumunità, è l'ughjettu hè di creà un sistema standardizatu per rapportà e dati di contaminazione, dicenu i partenarii.

"U prugramma di misurazione municipale rivoluzionarà a manera di raccoglie dati di rendiment, cumprese i tassi di cattura è a contaminazione, è trasfurmà i nostri sistemi di riciclamentu per u megliu", dice Scott Mouw, direttore senior di strategia è ricerca, The Recycling Partnership."Attualmente, ogni municipalità hà u so propiu modu di misurà è valutà a prestazione di a so cumunità.U MMP simplificherà queste dati è cunnetterà e municipalità à i toolkits in linea gratuiti di e migliori pratiche di The Recycling Partnership per aiutà e cumunità à migliurà u riciclamentu operandu in modu più efficiente.

E municipalità interessate à participà à a fase di prova beta di u MMP anu da visità www.recyclesearch.com/profile/mmp.U lanciamentu ufficiale hè previstu per ghjennaghju 2019.


Tempu di post: 23-aug-2019
Chat in ligna WhatsApp!